Broccoli

OCH  jag sprang i morse. Det var minnsan inte igår. Behövligt var det också tydligen, för jag är verkligen inte i form. Men jag får försöka joba på det.
Igåt kväll så läste vi Harry Potter som vanligt. Verkligen hur mysigt som helst! :D Vi ska gå och se filmen på bio också, men innan det så ska vi se alla filmerna här hemma. Det ska bli kul! Vi såg den första filmen igår kväll, hur liten är inte Harry där då? Meheh. Vå åt popcorn till filmen också. Och jag tror bestämt att det var både salt och socker på dem. Gott var det i alla fall. :P På tal om  tv. De har ingen! Jag skojar inte, de har ingen tv. Man kan se på film och så, men inga kanaler liksom. Hur skumt är inte det då? :P Jag trodde att jag typ skulle freaka out, men det gjorde jag inte. Hur beroende jag än är av alla underbara serier, så kan jag nog klara ett år utan dem. Tror jag. ;)
Och ingen här dricker kaffe. Så det gör ju inte jag heller då, torts den kaffehetsen jag hade innan jag åkte. Satsar på Starucks, när jag nu springer förbi något sådant. Inte är det i Oconto i alla fall. Hehe. :P
Det är skönt, för jag känner att jag börjar komma in mer och mer i familjen nu. Man tar för sig lite mer hela tiden liksom. Det känns lite mer naturligt med tiden också.
Jo! Glömde säga att vi var vid the bay och badade i tisdags eftermiddag. Det var härligt, lite kallt i början men man vande sig. Vi tog med oss Stella, deras hund, så att hon fick bada och simma med oss. Haha, hon tyckte att det var hur kul som helst. Alice, jag har hamnat i din drömfamilj. Alla deras djur (groda INTE inräknad) är hur gulliga och snälla som helst. Ska försöka få in lite bilder någon gång, på huset också.
Ikvällska vi ut och äta. Eller det är Tria, Ariel, Selena och jag som ska ut och äta med fyra andra. Jag tror jag har träffat dem allihop, men är inte säker. De är i alla fall mest kompisar med Ariel tror jag, så det är inga som jag kommer träffa på i skolan, för alla ska till college. Men men, det ska bli kul. Ariel's kompis Breanna föreslog att vi skulle klä upp oss "bara för att vi kan", så det är det som gäller. Inte för att jag har med mig så himla fina kläder eller så. Man tar vad man har helt enkelt. :P
Om någon undrar över ruriken så ska jag bara säga att hela familjen har idag ränsat och tvättat och kokat och fryst in broccoli. Oh boy, vad vi har mycket. Direkt från deras egna land dessutom. Så grönsaker kommer jag äta medan jag är här i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men gud vad sjukt att de inte har kanaler! Jag trodde alla i usa hade typ en miljon kanaler. Men det är bra, då fastnar du inte vid tvn i ett år iaf. :P

2009-08-07 @ 00:16:54
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Pappa

Hur skulle din far klara sig utan aktuellt och sporten?

Brockoli är gott. Skall påminna mamma om recept som vi kan mejla över.

2009-08-07 @ 09:52:40
Postat av: julia

Hahahha härligt att du och groda klickar så bra ihop! Min vän ska också till Wisconsin :)

2009-08-07 @ 11:37:14
URL: http://jlf.blogg.se/
Postat av: mamma

Linnea, alla din serier här hemma.... Nu skall jag se på Grace Anatomy i höst. Alice skall påminna mig har hon lovat. Jag skall klara det??......

härligt att Du kommer in i familjen.

puss puss mamma

2009-08-07 @ 16:58:31
Postat av: alice

min dröm familj! hihi ,:P En sak förstår jag inte, hur vågar du vara nära grodan? Jag sov hos Amanda igår och då hittade Marie en groda i deras trädgård, jag fick en massa rysningar och sprang in!! haha, skulle inte klara att ha en groda i familjen!

Men det är bra att du trivs. :)



Puss och Kram skumbanan! <3

2009-08-08 @ 13:35:16
URL: http://aliccce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0