3 dollar är 22 spänn.

Hej alla sommarbarn. Jag tänkte köra en uppdatering över igår kväll.
Vi åkte till Breanna vid 18.30 (efter att ha powerläst ett kapitel i Harry Potter) där vi mötte upp de andra. Sedan åkte vi in till Green Bay, det tar kanske 45 min eller något sådant. Vi åkte till en restaurang som hette Olive Garden. Det var ett italienskt ställe med väldigt god mat. Jag beställde pasta med någon tomatsås med lite örter och grejs i. Och som förrätt fick vi sallad eller soppa, jag tog en sallad. Och mamma och pappa, jag åt TVÅ oliver. Känn på den ni, det trodde ni inte va? Anyway, när vi var mätta så bestämde vi oss (eller jag hängde väl mest bara på. Hehe.) för att åka och se på bio. Det blev Natt på muséet 2. Kanske inte den filmen som jag skulle valt först, särskilt inte när jag inte har sett den första filmen. Men i alla fall, den var helt okej. Rolig ibland, men kanske ändå inte riktigt min typ av film. Biografen var någon budget varient inne i ett köpcentrum. Och billigt var det, 3 dollar! Vilket är 22 spänn. Sånt gillar vi!

Idag har vi haft det slappt och skönt här hemma efter att slit igår. ;) Vi har läst Harry Potter lääänge idag, vilket är sjukt mysigt. Vi ska även se den andra filmen ikväll också om allt går rätt till. Idag har Guinna städat grodans akvarium, så den stod i en stor burk/låna med vatten på golvet. Helt plötsligt så ropar Ariel till: "Haha, oj. Neville är på golvet!" Jag reagerar blixtsnabbt och drar enast upp mina fötter i fotöljen dör jag sitter. Och de hittar honom inte!!! P-A-N-I-K. De letar runt fotöljen där de såg honom sitta innan. Men jag sitter fortfarande i fotöljen helt tyst och vågar inte röra mig, jag har fortfarande inte sagt till dem att jag är livrädd frö grodor. Känns inte helt rätt på något sätt. De hittade honom till slut och jag kunde börja andas igen. Thank god att han är en vattengroda, så han kan typ inte hoppa riktigt. jag ska nog sluta tjata om grodan. Det gör mig nervös.


Vårat hus.


Selena och jag innan vi åkte till restaurangen.


Tria, Ariel, Selena och jag.


Tria, Ariel, Selena och jag. Posarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad söta ni var :D

2009-08-08 @ 09:46:09
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Anonym

vilken HP läser ni?

2009-08-08 @ 13:08:14
Postat av: julia

Hon heter victoria palmqvist, victhing.blogg.se kan du läsa :P Hon ska till menonomie (säkert felstavat). Mellenius från forumet var där förra året :)



JAG VET! Så jäkla galet! men jag är glad att jag åker så tätt inpå skolstarten, skulle dö av hemlängtan annars tror jag :P

2009-08-08 @ 13:45:24
URL: http://jlf.blogg.se/
Postat av: mamma

vilka härliga bilder! Roligt att se Dina "nya"syskon. Ser trevliga ut. Det glädjer en mamma!! Skriv mera om grodan, det är roligt att följa!! haha. pussar i massor mamma

2009-08-08 @ 17:53:08
Postat av: Sofia

LINNNEAAAAA! Jag var inne på dig blogg första dagen, men då hade du inte uppdaterat. Så har jag typ glömt det men idag kom jag ihåg det =) Gud vad kul att se att du har det bra!>!! Vi måste skype SNAAAAART! Saknar dig massor!!! Haha, håller med din mamma, det är askul att läsa om grodan för du är så töntig xD Du har typ inte varit inne ¨på datorn en enda gång samtidigt som mig!!! ?? !!!!

Skriv ett mail på fejjan till med =)

PUsss <3

2009-08-08 @ 18:22:33
Postat av: alice

är det din klänning? :S

2009-08-13 @ 15:06:48
URL: http://aliccce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0