The Phantom of the Opera...

...is there, inside your mind. Jag vet inte om jag har nämnt det, men vi har tittat på The Phantom of the Opera i franskan ett tag nu. SÅ HIMLA BRA FILM! Och jag är typ besatt av musiken och spelar den om och om igen här hemma. Innan idag så sjöng Guinna och jag både Phantom of the Opera och Disney när vi skulle flytta all potatis från garaget till källaren. Mer sång än jobb måste jag nog erkänna. Jag tänkte i alla fall dela med mig av en sång från filmen och om jag känner mig rätt så kommer det nog en till inom en snar framtid. Enjoy!




Hahahahaha, vänner! Jag måste bara dela med mig av ännu ett otroligt roligt minne. Innan idag när Guinna och jag sjöng som mest så sjöng vi denna låten också, vilken ni säkert har hört förut. Men Så upptäckte vi en helt hysteriskt rolig bakrundsröst genom större delen av låten och det var ju bara för mycket! Vi skrattade så vi fick ont i magen. Härliga tider! Haha :D Ni kanske förstår vilken jag menar, han sjunger liksom ya ya ya i verserna. Hela grejen blev bara så himla rolig.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Längtar efter att höra din underbara sångröst från duschen hemma.

Jag förutsätter att du ger oss samma reportoar.

Ha det så gott Linnéa

2009-12-03 @ 10:44:55
Postat av: Anonym

Vill också höra dig sjunga!Eva

2009-12-03 @ 11:22:04
Postat av: Farmor och farfar

Hej Linnéa. Viär hos pappa Erland en stund. Vi har tittat på bloggen lite. Här är fint väder och julejusen börjar tändas i fönstren runt om.

Ha det bra och hälsa hela familjen.

2009-12-03 @ 14:18:53
Postat av: mamma

Hej raring. Torsdag kväll o jag måste kolla in Din blogg. Det glädjer mig mycket att Du tycker om sång o musik (det vet Du!!) Härligt när man kommer på ny musik. Ha de´ kram mamma

2009-12-03 @ 21:59:09
Postat av: Anna

Haha jag får så ont i magen av kaffe, annars hade jag varit där jag med. :P

2009-12-07 @ 07:05:45
URL: http://annigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0