Avskedsmiddag

Huvudvärk

Igår hade jag min avskedsmiddag för några tjejer. Det var jättekul att träffa alla innan jag åker och säga hejdå på riktigt liksom. Vi grillade och satt och snackade hela kvällen. De sista gick hem kl. 4 på morgonen, så vi såg när postbilen körde ut morgontidningen och allt. Klockan var inte närmre 5 innan Josefin och jag kom i säng. Det var en härlig kväll i alla fall. Tack alla för att ni kom!

Idag har jag inte gjort så mycket. Så himla mycket packning har det inte blivit heller, men jag känner ändå att jag har någorlunda koll. Får verkligen sätta igång imorgon. Josefin kom förbi en stund också med en fin present. Den ska jag absolut ta med och titta på i jobbiga stunder. :)
Sedan så åkte jag och familjen och mina kusiner in och kollade på Harry Potter. Den var bra, inte den bästa men absolut godkänd.

SNART KAN JAG BÖRJA RÄKNA TIMAMR!!!


Avskedsmiddagen med alla fina tjejer.


Kommentarer
Postat av: Anna

åh gumman!!! <3

2009-07-16 @ 22:13:20
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Josefin

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<33<3

2009-07-18 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0