Hello Goodbye

3 dagar kvar nu. 3 DAGAR. Oh. My. God.

Ikväll ska jag ha en avskedsmiddag för några tjejer. Det kommer bli jättekul men samtidigt så otroligt sorgligt. Vi ska grilla och bara ha det gott liksom. Ingen big deal. :)

Mitt rum är kind of a mess. En stor grön (jättefin) väska ligger öppen mitt på golvet med början av en provisorisk packning av kläder i. Hur fan ska jag kunna packa för ett år?!

Jag har faktiskt skaffat sommarjobb idag! Till nästa sommar... Heheheh. Jag lär ju vara först i alla fall. Jag ska jobba på Dermanord, ett företag som tillverkar smink och olika slags krämer. Jag användedr faktiskt deras produkter själv och de är jättebra. Gött är det i alla fall att jag kommer kunna cykla till jobbet. Gå också rent ut sagt. Och jag kommer behöva pengarna efter USA och så... Hehe. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0