Loving it all

Mmm det är verkligen härligt ute just nu. Var inne i Kungsbacka och såg på The Proposal (som var asrolig för övrigt) med Ella, och när vi kom ut vid 11 så var det jättevarmt och skönt, fortfarande! You just have to love it.

Idag fick jag köpt min andra present till värdfamiljen också. Jag vet inte om jag berättade att jag köpte den första, men det gjorde jag. Jag ska inte avslöja vad det är jag köper förän allt är köpt, då ska jag skriva en liten lista på allt (hihi jag älskar listor). En ledtråd är väl att den är ganska dyr och tung. I alla fall för en fattig och klen student som jag. Fast helt ärligt så hade mamma ett liiitet finger med i spelet där. Min plånbok ekar tomt, så hon kom där som en räddande ängel. Tack för det. 

Jahaa, så klockan är bara 00.23? Ja, vad ska man då hitta på... Kanske ska man gråta en skvätt till One Tree Hill. Det är ju sista avsnittet jag har kvar och vad ska hända med Peyton?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0