Mental breakdown

Oh my. Det här kommer bli jobbigare än vad jag trodde.
Idag hade jag avskedsfest för släkten, kul men samtidigt jobbigt. Vid 01.00 när jag skulle säga hejdå till Sanna och Malin så brast det direkt. Jag trodde nämligen inte att jag skulle träffa Sanna innan jag åker. Och när vi stod där och kramades så sprutade tårarna ner och vi ville inte släppa. Då ser vi att Malin också står och gråter, och det var då det stora gråtarkalaset började. Vi bara kramade och grät om vartannat hur länge som helst. Ingen ville släppa, och ingen ville gå. Vi kunde bara inte sluta. Så här sitter jag med mascara i hela ansiktet, oh well.

Det kommer bli tufft de här sista dagarna, och det har ju bara börjat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag dööör. Sitter typ helt seriöst och gråter för att jag inte vill säga hej då. Älskar dig babyboo. :(

2009-07-12 @ 11:50:36
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Anna

Det hjälper inte att jag är inne i en emotional tid på månaden om du förstår vad jag menar, blev helt blöt i ögonen bara av det här!

2009-07-12 @ 23:01:28
URL: http://annigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0