Under hypnos

OH MY GOD. Hypnotisören igår var freakin' awesome! Seriöst, jag var lite skeptisk till hela grejen först, men nu är jag sååå övertygad. Jag LOVAR att det var äkta, inte en chans att de spelade. Först fick alla som ville bli hypnotiserade ställa sig i en stor ring runt hela rummet. Sedan gjorde de några tester och av de som klarade testerna valde han ut 20 st som skulle komma upp på scenen och hypnotiseras i grupp. Han fick dem seriöst att göra massa sjuka grejer. Det såg ju ganska roligt ut när alla på scenen satt och "mjölkade en ko" i ultra speed. Eller när det kliade över hal kroppen. Massa sjuka grejer. Och en tjej sprang ner från scnenen och skrek till en tjej att hon hade tagit hennes navel och att hon måste sätta tillbaka den, detta gjorde hon två gånger. En annan kille skulle vara Tarzan och började skrika och slå sig på bröstet. Undehållande. ;) En tjej sa att hon var kär i Colin Ferrel och helt plötsligt så stod ju "Colin Ferrel" där i rummet. Det var en av lärarna som spelade honom. Men hon sprang verkligen fram och hoppade upp på honom och kramade honom och allt. Ja herregud vad kul det var. Allt var helt otroligt. Jag skojar inte. Jag har massa filmer som jag så gärna vill visa, men vet bara inte hur man får upp dem i bloggen. Hehehe. Några bilder blir det så länge.






Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill se filmer, du måste lägga upp på fejan iaf!

2009-07-28 @ 22:18:30
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: alice

Fråga Sanna hur man gör, hon brukar gör det . ;)

ha det bra, puss <3

2009-07-28 @ 22:40:26
URL: http://aliccce.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad spännande. Har bara sett det på TV.

Ha det=)

Kram Marianne

2009-07-29 @ 13:10:33
Postat av: Calle

hahahahaha :D

2009-07-29 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0