30 dagar

Oh yeah. 30 DAGAR KVAR. Och precis en månad idag, det är helt sjukt ändå. Jag kommer nog inte fatta det riktigt förän jag är där. Jag har redan börjat tänka lite på vilka kläder jag ska ha med mig, bara för att det är kul liksom. Jag får snart dra in och köpa presenter till värdfamiljen också, det ska verkligen bli askul! :D

Jag har mailat min IEC Ann och hon har lovat att skicka en lista på de kurser som min skola erbjuder. Känns bra att vara lite förberedd när man ska välja i alla fall. Jag har också funderat lite på vilka sporter jag kan tänka mig att prova, eftersom jag inte kommer kunna spela tennis. Jag är lite inne på cross country och volleyboll, fast jag tror att båda är i samma period tyvärr. Jag borde verkligen komma igång med att springa nu om jag vill ja någorlunda kondition när jag kommer dit. He-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0