Glad midsommar

Ja, glad midsommar på er allihopa! Hoppas ni har en bra dag, trots regnet som är så väg. Ät mycket sill och färskpotatis nu.

Jag tänkte bara säga att jag fick listan på kurser från min IEC igår. Det finns en hel del att välja på säger jag bara. Men visa saker fastnade jag för lite mer än andra. Jag tycker t.ex. att photography verkar kul (fast det står att man måste ha gått en kurs som heter Art Foundation först, undra om det gåller oss utbytesstudenter också.) och jag fastnade även lite för Concert Choir. Då ingår det att man ska uppträda med kören på olika högtider i skolan. He-he.
Vissa kurser verkar ju onekligen ganska udda också. Vad sägs om Calligraphy? Där lär du dig skriva fint för hand, med olika typsnitt och sådär. Det känns ju lagom slappt egentligen. Eller kanske Keyboarding är något för dig? Man  lär sig skriva snabbt på datorn. Well well, vi får väl se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0