70

Ja, du läste rätt. Det är bara 70 dagar kvar tills jag drar iväg! Det är ju helt sjukt. Det var inte längesen Anna och jag satt i Frankrike och sa att det var 13 månader kvar. När jag tänker på allt det här så blir jag typ nervös, men på ett bra sätt liksom. Iiih!


Och i torsdags satt jag och mamma och fyllde i mina visumpapper, eller nästan alla i alla fall. Så nu har jag bokat tid på amerikanska ambassaden den 20 maj kl. 9.00. Mamma och jag åker upp på kvällen den 19:e och stannar tills torsdag kväll. Alltså, palla att jag ska sitta där inne på ambassaden HELT SJÄLV i typ flera timmar. Och man får inte ha med sig varken mobil eller iPod. Jag kommer dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0