Ooops

Vill ni veta en hemlighet? Jag har inte alls pluggat så mycket som jag bordeha gjort idag. Men tro, mig jag har försökt. Fast jag har fått skrivit ganska mycket på landanalysen trots allt. Men ingen matte, trots nationella imån. Inte helt okej, men jag får hoppas på det bästa helt enkelt.

AAAHHH! Jag vet att det är helt sjukt, men jag håller på att få pank! Jag brukar ha 3000 gratis sms varje månad, men det går ut efter 30 dagar och då kostar ju smsen. Och då tar ju mina sms slut på två röda, och nu är mina pengar slut! Alltså jag pallar inte mer snart, i-landsproblem, jag vet. Jag är ganska störd med sånt, men jag kan inte hjälpa det. Kan ju inte kontakta någon på ett smidigt sätt. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0