Studiedag

Well well, är ledig idag. Helt sjukt skönt! Fast jag måste plugga hela dagen. Stor geografiinlämning på fredag, nationellt prov i matte imån och sen lite annat smått och gott. Har verkligen dragit mig för att börja, men nu har jag slut på ursäkter. He-he.

Anna (min gulle-Anna) har lovat att hjälpa mig med lite snygg design till bloggen. Jag menar, såhär kan den ju inte se ut för evigt, eller hur? Huuuur bra som helst. Och fortfarande inget svar från värdfamiljen, nu börjar jag snart bli otålig. Hehe.
Anyway, tillbaka till landanalysen.

Kommentarer
Postat av: Matilda Schön

Linnéa är det okej om jag länkar till din blogg från min? :) åker också till usa i höst! (heter tilda på forumet)

2009-05-12 @ 14:04:10
URL: http://matildaschon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0