Mohawk

Hoho, well det finns inte så mycket att berätta för er för tillfället tror jag. Sorgligt men sant, allting flyter liksom på här. Men jag kom på en idé, om ni vill kan ni fråga något, all tmellan himmel och jord. Eller jag syftar väl mest på det som rör mitt high school year, men ni fattar grejen. :P  Bara kommentera så lovar jag att svara helt ärligt. Så det vore ju kul om så många som möjligt kommenterade och frågade, det gör det hela lite roligare om ni fattar. :P Så om jag får ihop tillräckligt många frågor så ska jag få in dem i ett inlägg senare.

Jag måste för övrigt berätta för er att nästan alla fotbollskillar har klippt mohawk. Jag skojar inte, det är verkligen sjukt fult. Det finns inte en människa som ser bra ut i det, kanske någon men i då fall är det ett undantag. Herregud, varför rakade de inte av alltihop istället? Det var tydligen någon kul grej som fotbollskillarna gör varje år. När jag såg det första gången så trodde jag det var något slagt skämt, men så dök det bara upp fler och fler, haha.


En ganska random bild, men jag kände bara för att dela med mig. Det här är cheese curds, små ostbitar. Det är väl ganska typiskt för Wisconsin tror jag med all ost som finns här liksom. Man äter det som snaks och det låter nästan som att man tuggar på plast när de är riktigt färska, haha.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grymt att jag är den första som kommenterar! Min fråga är... Saknar du mig? HAHHAHAHAH nej jag skoja bara xD men en seriös fråga är ska ni ha en utbytes student till hos er? Och en annan fråga är, äter amerikaner verkligen så himla onyttigt? Och förresten, de där ost snacksen var nog något av det äckligaste jag har hört talas om!!!! :S puss på dig sötis <3<3

2009-10-10 @ 14:35:00
Postat av: alice

Va roligt! :)

Frågan då: Har du mycket att göra varje dag? Liksom, om du aldrig har tråkigt.

Puss& kram

2009-10-10 @ 16:39:39
URL: http://timetodance.devote.se
Postat av: Anna

Jag tänkte på det där med om du har varit i kyrkan nåt? ^^

2009-10-11 @ 01:13:36
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: mamma

Det som är bra med Din blogg är att Du skriver så mycket och utförligt så man får liksom reda på mycket utan att fråga!!!

Har Du handlat vinterkläder ännu? Ni får väl kallt nu eller? Vi kan skicka mössa till Dig? ha ha.

kramar i massor som vanligt från mamma.

2009-10-11 @ 13:02:21
Postat av: Anna

Svar: Ja känns väldigt moget! Saknar dig med babyboo. <3

2009-10-11 @ 13:49:32
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Ja känns väldigt moget! Saknar dig med babyboo. <3

2009-10-11 @ 13:49:39
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skall du ha en sådan friss? Va spännande.

Idag köpte jag en sak till dig. Vi postar den nog på torsdag........... Spännande eller ?

2009-10-12 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0