You Belong With Me

Här är en annan låt som spelas hela tiden på radion. Det är Taylor Swift's låt You Belong With Me. Jag skojar inte, den sätter sig verkligen på hjärnan. Jag tycker faktiskt att den blev bättre efter att jag såg videon.
Oh, hörde ni förresten vad som hände med Taylor Swift på VMI awards för några dagar sedan? När Taylor vann pris för bästa video så gick Kayene West upp på scenen precis när hon skulle hålla sitt tacktal. Han tar mikrofonen och säger något i stil med "grattis Taylor, men priset borde ha gått till Beyoncé för hon har den klart bästa videon!!" och så går han därifrån. Taylor får gå av scenen och börjar tydligen gråta. Sedan när Beyoncé vann pris för något så sa hon "jag minns när jag var 17 år och vann mitt första pris med Destiny's Child. Kom ut här Taylor så att du får ha ditt moment". Hur bra gjort var inte det då? Stackara Taylor. :P Jag har sett det på youtube, och alla blev ju jätteförvånade. Men anyway.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag tycker typ den är fett bra! Har blivit ganska into taylor swift, pinsamt nog :P

2009-09-19 @ 15:55:02
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Anonym

Hej!

Vad du har varit med om mycket sen sist. Hoppas du mår bra igen, och att du sitter vid rätt bord i matsalen;)

Det var rubriker här i kvällstidningarna oxå, så onödigt att förstöra på det sättet...

Kram Marianne

2009-09-19 @ 18:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0