Skipping

Har verkligen inte hant mycket den senaste tiden, men jag kan ju beratta lite om torsdag och fredag forra veckan, for efter det sa har jag inte gjort sa mycket.

Som ni vet sa blev det inget Minneapolis forra helgen, sa vi tyckte allt for synd om oss sjalva for att inte ha nagra andra planer. Sa i torsdags sa fick vi lov att skippa traningen efter skolan (efter en liten vit logn till tranaren) och sa akte Marlene, Laura och jag hem till Laura. Och senare vid 17 sa akte vi ter och Lauren in till Green Bay, at pa Taco Bell och akte sedan och tittade pa The Last Song pa bio. Den var jattebra, men valdigt sorgligt, helt klart sevard! :) Miley Cyrus ar val kanske inte min favoritperson i hela varlden, och jag storde mig pa hennes lappar genom hela filmen, men om man raknar bort det sa var det val inga minus. :) Natten tillbringades hemma hos Laura och pa fredagmorgon sa ringde min vardmamma till skolan och sa att jag var sjuk eller nagot och sa akte vi tre och shoppade istallet. Det hander inget viktigt pa fredagar anda. ;) Vi forst sa akte vi till ett outlet i Oshkosh, har varit dar tva ganger forrut och det ar galet bra. Hittade sa otroligt manga reor och jag var pa ett otroligt bra humor! I och for sig sa blev det bara underklader till mig sjalv och resten blev presener. Sedan akte vi till Appleton till deras stora kopcentrum och gick runt dar ett tag. Och visst hittade jag en del. :D
Pa kvallen sa var det talent show i skolan. Riktigt kul maste jag saga. Det var manga som sjong och spelade, men bast var nog anda Jane som hade en enhjuling och gjorde lite andra saker. Grymt haftigt att se i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gott telefonmöte i söndags. Roligt att "träffa" dina kompisar.

Vi hörs

2010-04-13 @ 13:12:08
Postat av: mamma

Hej älskling. Vilken underbar familj Du har!!! Det va roligt att "träffas" i söndags. Hur kul som helst! hälsa alla även morfar! PoK <3<3<3<3 mamma.

2010-04-16 @ 10:43:17
Postat av: Anna

;pPppPPpp är ju SKITkul. :D hahahaha. :P

2010-04-22 @ 21:20:33
URL: http://annigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0