Helgen

Sitter och har digital graphic design nu 5th hour. Det ar bara snack just nu, innan han startar upp ett nytt projekt. I fredags sa akte vi hem efter skolan och vid 18 sa akte vi och tittade pa Selenas basketmatch nar hon spelade med jv. Vi stannade kvar en stund nar varsity spelde ocksa men vid 20 sa akte Marlene, Alyssa och jag hem till oss och gjorde oss i ordning lite. Vid 21 sa akte vi igen, vi stannade till och kopte kaffe och sedan vidare till Green Bay. Dar motte vi upp en hel bunt med manninskor fran skolan och nagra fran Green bay och bowlade. Kul var det! Jag spelade ganska bra, men det var kul att bara hanga med nytt folk som man vanligtvis inte pratar med i skolan. Men eftersom jag numera har curfew vid midnatt sa kunde vi bara stanna tills 23.30. Vi hade sa himla garna velat stanna langre, men det ar inte lont att komma hem for sent. Alyssa skulle sova over hos oss sa vi vakte alla hem och tittade pa Happy Feet innan vi somnade. Eller arligt talat sa somnade Malrene och jag efter unjefar 10 minuter. Men det var anda mysigt.

Pa lordagensa vaknade vi vid 10-tiden tror jag. Men vi bestamde oss for att kolla pa School of Rock innan vi gick upp. Sagt och gjort. Sedan gick vi upp och at frukost och da fick jag ett sms fran Ciara att filmen som vi skulle se pa bio (Dear John, UNDERBAR film!) borjade inom en timme! Sa vi hade 15 minuter pa oss att kla pa oss och sminka oss fick vi gora i bilen. For det tar 30-40 min att kora till Marinette. Men Alyssa ar lite vimsig av sig och kor garna vilse. Sa vi haller utkik efter ett Wal Mart for det ar dar vi skulle svanga och helt plotsligt sa ser vi en skylt som sager Valkommen till Michigan. WHAT?! Vi bor valdigt nara gransen sa det ar bara en bro mellan staterna, men det var lite ovantat! Sa det var bara att vanda igen och kora tillbaka. Vi hittade det tillslut och sprang in och kopte biljetter och sprang in i salongen. Vi hann faktiskt! men det var precis innan filmen borjade. :P Filmen var verkligen sjukt bra, en ny favoritfilm tror jag bestamt. En film som man latt ser om och om igen. :) Vi sag filmen med Ciara, Emily och Clair och efterat sa akte vi alla sex och at innan vi akte hem. Lyckad dag den med! :)



Heh. Ja det har var ju nagra av de forsta uppgifterna som vi har gjort i digital graphic design. RESPEKT.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej å hå Linnéa.

Fina bilder. Särskilt den snygga tjejen på bilden.

P&K

2010-02-09 @ 08:07:36
Postat av: Emma

Vilka fina bilder! :) Vill också gå den kursen om den finns på skolan som jag ska gå på! ;)

2010-02-09 @ 09:55:32
URL: http://emma.furwed.com
Postat av: Malin

Charmiga bilder måste jag säga! :D

2010-02-10 @ 14:47:47
Postat av: mamma

Åh vilka fina bilder!! Detta har vi nytta av när Du kommer hem?! Du verkar ha roligt hela tiden. Hem innan 24,00? Vad har Du nu gjort? Heja Sue!!!!

hahaha, Linnea, ta hand om Dig och gå aldrig själv eller lämna någon ensam!! Lova! love mamma <3<3<3<3

2010-02-11 @ 11:29:22
Postat av: Alice

As fina bilder! <3 hur gjorde ni dom med genomskynliga biler på? vill liksom också göra sånna..

SV: Jag har så blåa ögon, och tack!^^ :)

2010-02-11 @ 15:38:39
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Alice

btw jag fick kortet idag föresten! Jätte fint, och jag älskar dig med! <3

2010-02-11 @ 15:39:10
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Alice

SV: mamma har inte fått sitt än. men jag och pappa har! :D <3

2010-02-11 @ 19:18:34
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för kortet Linnea! Saknar dig så <3

2010-02-12 @ 12:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0