Lite kyligt

Okej, jag har val sjalv satt mig i den har situationen, men att blogga en gang i veckan om allt som har hant ar inte jattekul. Det tar sa lang tid ni vet. :P Sa det far bli en lite snabbuppdatering idag. :)
Minns inte ens vad jag gjorde i mandags, det ar bra alltsa. :P I tisdags sa hade varsity killarna match i Gilett, en halvtimme harifran. Sa Marlene, Koty och jag akte dit och sa motte vi upp flera andra fran skolan som var dar och tittade. Som vanligt sa splade killarna grymt bra, och Blake, en senior, gjorde 45 poang under den matchen. Det var skolrekord! Grymt kul! :D De ledde overlagset i halvlek sa Marlene, Koty och jag bestamde oss for att aka till Burger King istallet. Vi vi satt dar och snackade en stund. Hemma igen vid 22-tiden om jag minns ratt. I onsdags efter skolan sa gick Koty och jag till the bond center och tranade, och efter det sa foljde jag med honom till kyrkan. Eller youth group eller vad man kallar det. :) Vi var nagras tycken som akte in, Koty, Kylee, Casey, Chris, Hope och jag. Och efterat sa akte vi till Taco Bell och at. Klockan var sa 21 typ och jag hade inte atit sedan lunch. Tummen upp pa det alltsa. :P I torsdags var jag bara hemma, men i fredags sa var det hemmamatch sa hela familjen akte in och tittade. Selena spelade i pep band ocksa (valdigt amerikanskt). Sjalvklart vann de ocksa! Laget har bara forlorat en match pa tva hela sasonger. Forra aret var de obesegrade! Sa himla duktiga! :D Efter matchen sa stannade vi och hyrde tva filmer, det blev The Hangover och Pretty Ugly People. Sa Marlene och jag hade en filmkvall igar. Guinna var pa en sleep over och Selena och min vardmamma hade gatt och lagt sig for de skulle kora ut med tidningarna dagen efter. Vi sag The Hangover och at massa popcorn och choklad. Det ar sa det ska vara! Och antligen fick jag sett The Hangover! Verkligen pa tiden sager jag, jag vet inte hur det ar dar hemma, men har sa citerar ALLA den filmen hela tiden. Galet kul nu nar man fattar. :P

Och nu ar det lordag morgon (nej men gud, det ar ju redan eftermiddag!!) och har antligen fatt kontakt med Sverige pa facebookchatten! Ikvall ar det Sophomore Dance pa skolan. Det jungeltema och inte sa himla uppklatt. sa jag ska ha pa mig en leopardtopp och morka jeans. Marlene, Selena och jag ska gora oss i ordning tillsammans och sedan sa ska vi ata pa kinarestaurangen har i Oconto fore dansen. Vi ska dit med nagra andra tjejer sa det ska bli riktigt kul! jag ar taggad till max! :D Att jag ar forkyld ska minsann inte stoppa mig! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att läsa vad Du har för Dig, hoppas vi hörs ikväll.

puss mamma

2010-01-31 @ 14:17:46
Postat av: Pappa

Mejlen Linnéa.

P&K

2010-02-01 @ 09:28:24
Postat av: Marianne

Det är så kul att läsa om hur lyckat ditt äventyr är där borta. Pontus är också förkyld och Jenny har haft magsjuka.Farfar har haft kalas. Här är mkt snö, ja allt flyter på. Ha en underbar djungel-kväll. Kram

2010-02-04 @ 12:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0