Nyarsafton

Som jag skrev innan sa ska jag beratta lite om min nyarsafton. Den var ju inte som nagon av mina forra, that's for sure. Jag sager bara det, det huset var helt otroligt. Det var sa himla fint och jag kan inte fatta att vissa manniksor faktiskt bor i sadana hus. Jag ar fortfarande helt amazed over alltihopa. Anyway, Mary och Alex som ager huset hade planerat en liten fest for kvallen, sa sjalvklart var det ju en del som behovde goras. Men innan allt drog igang sa tog vi det lite lugnt och jag pratade med mina foraldrar en liten stund. De hade hyrt in discolampor och andra ljus ner till "kallaren" dar de aven hade ett litet dj-bas for musiken. De hade aven hyrt in personal fran en cateringfirma som skulle servera under kvallen. Nar jag packade min vaska for den har resan sa hade jag ingen tanke pa fest sa jag kande mig en aning underkladd. Det kom inte heller nagon annan i min alder, men jag klarade mig ganska bra anda bland alla dessa rika advokater och allt vad de var.

Nar gasterna borjade komma sa slog vi oss alla ner i ett av alla rum dar de serverade oss champagne. En fran personalen gick aven runt och serverade olika sma snittar och annar. Tank The O.C. Helt galet. De fyllde aven pa champagnen hela tiden sa att glaset aldrig skulle vara tomt. Men det ar ju bara nyarsafton en gang om aret, right? och jag insag precis att nasta ar sa kommer jag vara myndig. Bara en tanke sadar...
I alla fall, det var treratters middag som gallde, forst en otroligt god champignonsoppa, sedan hummer (vad annars?) och som efterratt sa blev det applepaj och fodelsedagstarta. De firade namligen tre personer som hade fyllt ar ocksa.

Sedan sa dansades det dar nere, jag vet inte hur mycket som dansades dock, kande att jag inte riktigt passade in dar, haha. Sa vi fixade runt lite och sa istallet. Men det tycker anda att det var valdigt kul att vara dar och uppleva det pa ett sant satt ocksa. Jag pratade med en del personer och berattade att jag ar en utbytesstudent fran Sverige i Wisconsin i ar, och jag fick samma blick varje gang som sa "Ehh... Va? Wisconsin? Varfor skulle nagon vilja aka dit?" Haha, och varje gang fick jag forklara att jag faktiskt gillar det valdigt mycket och att jag har jattekul. Haha, alla dessa rika manniskor som lever i deras lilla bubbla. Men deras reaktioner var roliga i alla fall. :P


Koket.


Ett vardagsrum. 


Den finare matsalen. 


Har satt vi och drack champagne. 


Ett. Otroligt. Hus.  


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha herregud, ser ut som något ur en tidning :P

2010-01-03 @ 09:56:07
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du passar bra i både slott och koja.

P&K

2010-01-03 @ 10:32:18
Postat av: mamma

Huset ser helt ok ut!!!verkade vara en helt ok fest för Dig. Vi var på en rolig fest med MYCKET sång o musik o trevliga människor. Idag prom med Anne o Yngve i -13 gr. kallt o skönt hoppas jag.

Ikväll kommer Alice hem. kramar i massor från mamma.

2010-01-03 @ 10:39:06
Postat av: Malin

Ja men det där huset gillar vi!

2010-01-03 @ 14:41:50
Postat av: Alice

Gud va underbart att få vara där! :D

Puss& Kram

2010-01-04 @ 16:17:00
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker också att du, jag och anna kan ha ett samtal tillsammans, som du komenterade i annas blogg :D Vi får bestämma tid och dag snart tycker jag!

2010-01-04 @ 20:32:56
Postat av: Anna

Det lät ju som en skitbra idé, däremot vet jag inte hur man får så det blir speaker phone? Men det borde gå att kolla upp :)

2010-01-04 @ 21:28:42
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Vilda

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-10 @ 23:20:06
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0