Saturday wait, and Sunday always comes too late

Annu en veckar har gatt sedan jag bloggade forra gangen. Men halla eller, det hader ju saker nastan hela tiden, det kan inte hjalpas. Jag namnde sakert att det var lite drama forra helgen, och da pratade jag om Marlene och hennes vardfamilj. Hon flyttade ut och bodde forst hos oss i tva natter och sedan hos vara IEC:s en natt innan vi alla bestamde att hon skulle stanna hos oss. Sa sa blev det. Vi har alla jattekul tillsammans sa det ar bra. :) Nu ska jag forsoka komma ihag vad som har hant sedan sist. Mandag och tisdag hande val inget speciellt som jag komemr ihag. Minnet ar ju super ocksa, men om nagot hande sa kan det val inte ha varit allt for viktigt. :P

I onsdags sa var det forsta dagen med finals for oss. Vilket betydde att vi hade finals pa vara udda klasser. Alltsa 1st, 3rd, 5th och 7th. Sa forsta timmen gar over pa andra sa att du far tva lektioner pa dig att gora testet, om du ar klar innan sa har du study hall. Forsta timmen hade jag choir, vilket var valdigt latt. Det var bara att skriva vad du tyckte om olika saker, och du fick ett A bara du svarade med tillrackligt manga ord pa varje fraga. A piece of cake!
3rd hade jag matte. Det gick nog helt okej tror jag, jag svarade pa allt sa det kandes ganska bra. :) 5th var det dags for ceramics. Det praktiska testet hade vi redan haft, vi skulle gora en perfekt cylinder pa hte pottery wheel och jag fick ett A! Stolt tjej liksom. Det skriftliga testet gick val kanske inte lika bra, haha. C-? He-he. :P Men jag brydde mig inte sa mycket, pluggade ju inte heller sa. De fragorna som jag inte kunde svaret pa skrev jag nagot random pa svenska. Jag fick inte ratt for det aven om jag forsokte overtyga honom om att det visst var ratt, pa svenska! Men nehe. ;) Vi var alla klara ganska fort och resten av tiden tillbringade vi med att chilla och med att glaza det sista av vara grejer. Sedan var det dags for det skrammande engelskatestet 7th hour. Det var alngt och svart och jag tror helt enkelt inte att jag gjorde sa varst bra ifran mig. Men vad kan man forvanta sig nar man inte pluggar? Men det ar inte direkt motiverande nar man vet att de har betygen inte spelar nagon roll anda. Jag overlever nog det har ska ni se. :P

Aven torsdag var testing hela dagen. Men en aning mer slappt for mig. Sa vi hade testing for 2nd, 4th, 6th och 8th och forst ut var US History. Hade inte sluggat mycket dar heller, men det gick val helt okej. Eller det kandes battre and var det var. 38 av 45. Som sagt, helt okej. :) Eftersom jag har en efterbliven franskaklass med kameror och mikrofoner och grejer sa hade vi varat prov i tisdags. We're just special that way. Sa installd franska innebar tva timmars study hall utan nagra laxor alls. YEEY. Sa jag gick till art room och glazed det sista av mina grejer. Det gjor dejag valdigt fort, och sedan satt jag stilla utan att gora nagot i en timme ungefar. Blev val att sitta och prata med Mr Werner for det mesta, for alla andra behovde koncentrera sig pa sitt test. 6th sa var det dags for digital imaging. Det var inte allt for svart. Kunde det mesta, gissade pa lite och svarade inte alls pa nagra fa. Men det gick sakert bra. Jag har alltid fatt full poang i allt jag har gjort i den klassen sa det sa. :P Efter det sa hamtade Koty och Laura upp oss vid skolan, de hade inga mer test efter lunch sa de akte redan da, och eftersom Marlene och jag har study hall 8th hour sa hade vi ingen anledning att stanna. Vi akte hem till Koty en stund och chillade framfor datorn och youtube mest. Vid 15 sa var vi tvugna att hamta Lauras lillebror Ricky vid skolan och sa akte vi alla hem till Laura. Vi gjorde val inget sarskilt dar heller, chillade bara framfor tv:n, snackade och spelade pingis! Nar klockan var 18.30 sa drog vi oss in mot stan igen och akte till Subway och at innan vi akte till the hgih school och kollade nar varsity killarna spelade match. Vi gick innan det slutade, men vi vann i alla fall! Sa vi akte och hyrde tva filmer innan vi akte hem till Laura igen. Dar spelade vi ett spel som jag fick i julklapp, dirty minds heter det och det var hysteriskt roligt nar man var pa det humoret! Sa vi satt dar och skrattade och at marabou. Sedan satte vi pa den forsta filmen som vi hyrde, Good Luck Chuck. Riktigt rolig! Hade faktiskt inte sett den innan. Andra filmen var Funny People, inte lika bra, men helt okej. Det var Marlene, Laura, Koty, Ricky och jag, men nastan alla blev for trotta sa nar det bara var jag ocg Koty vakna sa blev det nastan att vi somnade ifran det. Sa vi gick och lade oss vi med. Inte mycket till sovmorgon blev det heller. Det ar inte okej att bli vackt klckan 9 nar man somnade vid 3. Vi hade kul, vi spelade Apples to Apples medans vi at frukost, haha hur kan man vara dalig pa det?! :P

I fredags sa bakade Marlene och jag brod! Lingonbrod som jag kopte pa ikea. Latt som en platt! ;) Sjukt gott med marmelad ocksa... Mmmm. Och just det, innan jag glommer det! Mamma, nasta gang ni skickar nagot hit sa kan ni val skicka med nagra Kalles Kaviar? Den jag har nu borjar ta slut. Sa OTROLIGT gott med Kalles pa knackebrod ju! Tria och hennes pojkvan Logan kom hem ocksa och de stannar tills sondag. Senare pa kvallen sa hade Selena basketmatch sa vi akte alla in och kollade. Marlene och jag stannade och kollade nar varsity tjejerna spelade ocksa, for Selena stod i kiosken under den matchen. Sedan akte vi hem och tittade pa John Tucker must die. Underbar film verkligen! Haha.
Sa ska vi se, idag lordag, sa fick vi minsann inte sova ut heller. Upp klockan 7 for att sedan aka och shoppa i Green Bay kl. 8. Vi akte in 8 tjejer elelr angot sadant. Kul var det! Fick minsann kopt en hel del. Jag ar bland annat helt redo for Sophmore Dance som ar pa lordag. Det ar en ganska casual dans som man inte klar upp sig sa mycket till. Jeans och en fin topp. Det ar jungeltema sa jag ska ha en leopardtopp med matchande diadem. :P Sedan sa kopte jag en Vera Wang-vaska som jag verkligen alskar! Vera Wang ar inte ens sarskilt dyrt har, vilket ar helt awesome! Orhangen blev det ocksa och tva trojor. Det tror jag var allt. Riktigt nojd ar jag i alla fall. Kvallen har jag agnat at annu en film, yoga, skratt och dans. I love my life.


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vilken djungeldam du kommer bli. :P Men hörru, vad har hänt med bilder? Är det för att du har din nya dator? Saknar det iaf. :P Puss! <3

2010-01-24 @ 09:49:35
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Alice

Sv: Va?

2010-01-24 @ 11:55:30
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för samtalet i kväll. Roligt varje gång att prata med Dig. Skriv ner om det är något mer än Kalles kaviar Du vill ha <3<3<3

kram mamma.

2010-01-24 @ 20:31:53
Postat av: Anna

Haha, jag ska testgöra det en gång nu i vår eftersom man typ får skitdåligt första gången har jag hört. Så att jag har typ några gånger till på mig att bli skitbra. ;)

2010-01-25 @ 18:59:47
URL: http://annigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0