Mjölk

Da var det dags igen for veckans uppdatering. Jag ska verkligen forsoka battra mig, men det blir bara inte av ni vet. Nu far jag forsoka tanka tillbaka pa vad som har hant, borde ju egentligen skriva ner dag for dag vad jag gor sa att jag slipper sitta har pa sondagkvallarna och inte komma ihag nagonting. :P

Jag tror inte jag gjorde magot speciellt i mandags, men i tisdags sa akte akte vi hem efter skolan och at lite och sa och vid 17 sa hamtade Abbey, Katie och Kassie oss och sa akte vi forst till Marinette och stannade till vid en liten restaurang och kopte shakes. Jag har varit pa den restaurangen forrut, den ar jattesot. Man sitter i bas och det ar bara sa himla gulligt. :P Efter det sa fortsatte vi mot Peshtigo bara en liten bit darifran. Vi akte till deras high school dar forst varsitytjejerna spelade match och sedan varsitykillarna. Tjejerna forlorade, men killarnas match var nog den haftigaste jag har satt. Det var otroligt jamnt hela matchen men till slut sa lag vi under med tre poang. Och tror du da inte att varan stjarnspelare inte satter en tre-poangare i absolut sista sekunden! Bokstavligt talat! Det var verkligen som man alltid ser pa filmer, helt galet! Sa det blev tillaggningstid i fyra minuter och det slutar med att det blir lika igen, men att vi ska avgora med en straff eller vad man sager. Hela salen var alldeles tyst, och tror ni inte att han satter den! Vilken sjuk kansla det var! Alla bara skrek, hoppade och var hur glada som helst. :D Vara varsitykillar ar verkligen helt otroliga! Forra aret sa vann de hela serien, och de ar pa bra vag att gora det igen i ar. De ar redan conference champions, vilket betyder att de ar bast av de lagen som ar med i varan "grupp", alltsa har omkring.

I onsdags efter skolan sa gjorde jag inte sa mycket, bara ovade pa min duett och min trio som jag ska sjunga om ett tag. Selena och jag ska sjunga en duett och Selena, Guinna och jag ska sjunga en trio. Det ar en tavlign som kallas Solo & Ensemle och det ager rum i Oconto Falls, 20 minter harifran, nagon gang i mars. Jag har aldrig statt pa scen och sjungit sa jag ar nervos, men det ska anda bli kul. :)

Jag kan ju beratta att jag ska spela softball i var. Haha, jag ar lite nervos, for alla som spelar softball har gjort de sedan se var sma i stort satt. Men det ska bli kul att testa nagot helt nytt. I torsdag sa akte vi till the bond center efter skolan (for er som inte hanger med sa ar det varat gym har i Oconto). Forst sa sprang jag pa lopband och sedan sa ovade vi catch. Alltsa infor softball, man kastar en solfball till varandra och fangar med en baseballhandske. Ni vet, sa som alla gor i filmer. :P Det var faktiskt jattekul! Sedan sa kommer det val vara helt annorlunda att faktiskt spela  och att bara kasta till varandra. Jag trodde jag skulle vara jattedalig, men det var inte alls sa farligt. :P Och jag far trana, trana, trana for att bli battre. Jag kommer nog inte fa sa mycket speltid (eller playing time som vi sager, allting later sa mycket battre pa engelska), men det bryr jag mig inte sa mycket om. Huvudsaken ar att jag far prova pa det. :) Efter att vi spelat lite sa gick vi och styrketranade lite och sedan in till poolen. Satt i bubblepoolen i en evighet! Alskar det! :D

I fredags efter skolan sa akte Laura, Marissa, Marlene och jag in till Green Bay och shoppade! Vi provade skor i en evighet och hade bara himla kul. Vi har en affar har som heter Wet Seal och deras klader ar bara hel totroligt underbara! Det ar verkligen min stil och jag vill bara ha allting som jag ser! Jag kan bara inte fa nog. Jag tror jag hade med mig tio plagg in i provrummet. Men tyvarr sa hade jag bra 40 dollar kvar sa jag kopte tre trojor varav en var for en cent. (vilken deal va?) Jo just det, kopte ett par jeans ocksa fran Kohl's.  Men allvarligt, jag vill bara tillbaka till Wet Seal och spendera alla mina pengar dar. Jag hade inte haft nagra som helskt problem med det. Vi akte hem igen vid 21-tiden da affarerna stangde och sa akte vi hem till oss och tittade pa en film. Mys! :)

Lordagen var lugn och aven idag, sondag. Men idag inneholl i alla fall att aka hast och slade, varm choklad, grilla korv over en lagereld, s'mores och harligt vader. En riktigt mysig dag helt enkelt, nar vi kom hem sa lade jag och Marlene oss och tittade pa film och somnade nastan. Riktigt gott maste jag saga. Pratade med familjen ocksa, saknar er sa mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar att läsa om vad du gör, låter så amerikanskt och mysigt!! Puss puss <3

2010-03-01 @ 14:06:49
Postat av: Pappa

He. Vet inte riktigt vad som skall kommenteras, så jag skriver som Anna. Älskar att läsa om vad du gör..... osv. P&K

2010-03-01 @ 17:24:47
Postat av: mamma

En mamma undrar: har Ni inga läxor? Det verkar som Ni bara har roligt. härligt att följa Ditt År!!

skönt att höra Din röst varje helg. Längtar tills vi åker till Dig. Puss puss puss mamma

2010-03-02 @ 21:53:53
Postat av: marianne

...tror du kommer sakna basket här hemma, kanske starta eget lag?! Hur som helst, roligt att läsa att du har det så bra=)

Kram Marianne

2010-03-04 @ 10:19:26
Postat av: Anna

Jaa det var loulou som ringde, så himla bra!! :) Jag får komma och hälsa på dig på konsum, så kan du shoppa glass av mig helt enkelt!

2010-03-04 @ 17:31:43
URL: http://annigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0