Rollercoster

De senaste dagarna har jag tankt ganska mycket pa alla och allt dar hemma, och sjalvklart sa saknar jag det otroligt mycket. Nagot annat skulle val bara vara konstigt nar jag inte har varit hemma pa atta manader. Och nar jag tanker pa att jag ska aka hem om lite mer an tva manader sa blir jag valdigt forvirrad. Jag vet liksom inte om jag ska vara glad eller ledsen nar jag tanker pa det. Sjalvklart ska det bli sa otroligt kul att traffa alla igen, men samtidigt sa ar det sa otroligt sorgligt att man ska lamna allting har. Jag menar, hem kommer jag ju alltid, men jag kommer aldrig komma tillbaka hit och leva som jag gor nu. Nar jag kommer komma och halsa pa sa kommer det ju inte bli det samma. Jag kommer aldrig igen ga genom korridorerna som en senior pa Oconto High School och jag kommer aldrig sitta och prata med alla manniksor i korridoren innan skolan borjar. Det kommer liksom aldrig komma igen. Nar jag tanker pa det sa vill jag bara grata, och det gor mig annu mer forvirrad. Hur ar det meningen att jag ska kanna. Jag ar valdigt kluven och vet inte om jag ska skratta eller grata, for tro mig, jag vill verkligen gora bara. Men jag hoppas att jag kommer vara redo att aka i borjan av juni, det skulle gora det sa otroligt mycket lattare. Och jag menar det verkligen nar jag sager att ALLA som vill far komma och mota mig pa flygplatsen. Hade varit sa himla kul. :)

Kom ihag att jag alskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bebisen. Inte för att jag egentligen kan förstå hur du känner men jag försöker och det känns inte bra! Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att du är jättesaknad här hemma och om du får jättesaknad av USA när du kommer hem så kan vi ha american night. Utan amerikaner men det kanske kan skapa lite känsla iallafall! Saknar dig och hoppas att allt känns bättre snart. Vi måste prata snart!! <3

2010-03-24 @ 20:56:13
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej älskling! Dina känslor och förvirring är aldeles rätt! Självklart blir Du förvirrad och vill kanske vara på här och där?! Tror nog att Du kommer att känna annorlunda när Du närmar Dig hemresan. Du får hälsa på hos familjen Sue! Är själv förvirrad inför resan till Dig. Längtar efter Dig och älskar Dig <3<3<3 Din svenska mamma.

2010-03-25 @ 09:16:12
Postat av: Pappa

Linnéa. Stora känslor du skriver om. Detta år, din resa, alla upplevelser, nya vänner och miljöer kommer du bära med dig hela livet och du kommer att se tillbaka på den tiden med en otrolig glädje.Riktiga vänner har man kvar hela livet var de än befinner sig på klotet. Du kommer att få många, många vänner genom livet Linnéa. Kontakten med dina USA kompisar kommer du alltid att ha. Något som är roligt är att om du träffar någon av dem om 10-15 år så är ett sådant möte som om det var igår. Man vet från första stund var man har varandra.



Självklart kommer jag till Landvetter. Men först skall du möta oss på Gren Bay airport.



Kramar i massor

2010-03-25 @ 11:05:33
Postat av: Alice

Sv: Vi älskar och saknar dig helt otroligt mycket! <3 <3

2010-03-26 @ 20:24:52
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Malin

Det klart att det känns jobbigt, det vore konstigt annars. Men dina vänner i USA kommer alltid finns kvar, du är en fantastisk person och dem kommer aldrig glömma dig. Jag längar i alla fall jättemycket efter dig och tycker det ska bli otroligt kul att möta dig på Landvetter. Då kommer vi gråta! Älskar dig Linnea <3

2010-03-26 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0