Friday I'm in love

Fredag, fredag, antligen fredag! Denna veckan ahde vi alltsa en hel vecka, snacka om att man ar bortskamd nu efter nagra korta veckor och early releases. Men jag overlevde ju, vilket kanns ganska skont. Jag kan ju ta och beratta vad jag gjorde igar. Efter skolan sa akte Laura, Marlene och jag till mataffaren och kopte lite smatt och gott - i det har fallet ingredienser till s'mores. :) Och guess WHAT? Jag hittade Swedish pancake mix! Jag var ju bara tvungen att kopa, eller hur? :D Ska forsoka gora det nu till helgen, vill ju visa how it's done in Sweden. ;)
Anyway, sedan hamtade vi Koty hemma hos honom och sa akte vi alla hem till Laura och chillade en stund. Sedan sa hade vi en bonfire och grillade marshmallows och gjorde s'mores. S'mores ar nagot valdigt amerikanskt och va
valdigt komplicerat for de som inte vet hur man gor. Du tar tva kex, lagg en chokladbit pa det ena kexet och en grillad marshmallow pa den andra. Sedan sa lagger du ihop dem och tar en stor tugga. Som sagt, vissa har lite problem med att gora allt i ratt ordning. Men man lar sig efter ett tag. (jag var en aning ironisk dar pa slutet, just so you know.)
Efter the bonfire sa gick viin och kollade pa filmen Ghosts of Girlfriends Past. Jag hade satt trailern for den och tyckte att den verkade rolig, vilket den var ocksa. Handlingen var val lite weird, men anda underhallande. :) Vi hade ocksa en liten pingisturnering, och jag var riktigt bra om jag far saga det sjalv. Laura korde oss hem vid 21-tiden. Kul hade vi i alla fall! :)
Nu ar jag redo for helg, blir nog movie night med en kompis ikvall och imorgon sa vill Alyssa, Marlene och jag verkligen ga ut och dansa i Green Bay. Det ar en nattklubb som har teenage night och vi ar verkligen sa himla taggade. MEN. Jag har lovat att hjalpa till att dela ut tidningar pa sondag morgon. Kanns ju inte jattelockande att komma hem vid midnatt och sedan ut med tidningarna vid 2-3. Vi far se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Alice

Ja, gör det! Det skulle vara roligt. :)

Puss och Kram

2009-11-13 @ 21:04:44
URL: http://timetodance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0