Study hall

Igar sa var det den forsta basketmatchen for varsitykillarna. Sjalvklart sa var vi pa plats, men innan vi akte det sa blev det kaffedrickande med de basta. Vi akte dit i tid sa vi sag de sista minuterna av jv-matchen. Vi vann bade jv och varsity. YEEY! Alltsa jag skojar inte, varsitykillarna ar ju hel amazing. Sa himla grymma! Forra aret sa var de obesegrade genom hela sasongen, men sa akte de ut i semifinal eller nagot sant. Anyway, jag ar grymt papp pa besketsasongen, inte for att jag spelar elelr nagot, men det ar sa kul att ga pa matcherna. Man traffar folk och har det kul. Jag hade i alla fall en grym kvall, verkligen hur kul som helst. Jag vill inte aka hem! Den tanken slog mig verkligen nar jag stod dar, jag vill verkligen iten aka hem. Jag har bara sa himla kul hela tiden. I love it!
Efter matchen sa stannade jag till hos en kompis och chillade lite innan jag akte hem. Livet hade varit enklare om man hade haft en egen bil...

Idag ar det sista dagen i skolan, alskar man bara inte korta skolveckor? Sa imorgon ar det thanksgiving, jag ar excited! Detta skulle ju firas lite i skolan saklart. Hela denna veckan sa har det suttit uppe bilder pa larare och bilder pa ben. Det var meningen att vi skulle gissa vems som var vems. Haha, lite kul sadar. "Who's turkey legs are these?" Hoho.
Sedan blev vi kallade till the gym dar det skulle vara en pajatartavling (pie eating contest later sa mycket battre). De som hade anmalt sig skulle sitta och ata en paj utan att anvanda handerna. Sa de hade vispgradde i hela ansiktet. Haha, jag hade aldrig vagat stalla upp. Selena fuderade pa det, men hon fick ingen med sig och ville inte gora det ensam.

Nu sitter vi i biblioteket och har study hall. Ska snart ivag till student services och fixa mitt schema for nasta termin. Och ikvall kommer Ariel och Tria hem! Tydligen ska Ariels roommate komma hem till oss for thanksgiving och hon ar lite allergisk mot katter....... Hm, nej men vad bra att vi har fyra da. :P Sa efter skolan blir det hem och stada. Nog om det nu. Och pa fredag sa ar det black friday och da blir det SHOPPING!

Go Devils!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska göra mitt allt för att du har lika roligt här hemma sen men jag är så glad att du har the time of your life nu! :D

2009-11-25 @ 22:16:20
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska skicka dig ett mail snart och då ska du få veta allt jag vet om familjen och lite annat smått och gott! ;)

2009-11-26 @ 07:05:44
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken tur att det är begränsad tid för Dig i Wisconsin!! Jag vill nämligen att Du ska komma hem !<3!! Men jag är mycket glad att Du har det bra och ROLIGT. Vitsen med detta året var ju att lära mer engelska samt träffa nya människor och ha roligt. Det verkar som allt går vägen. Love you. mamma.

2009-11-26 @ 10:56:59
Postat av: sanna

sv: bara lite hederlig syskonkärlek du vet? ;)

2009-11-26 @ 12:47:01
URL: http://sannasays.webblogg.se/
Postat av: Pappa

I Götet så har vi Gohia basket. Bara så du vet det.

Kul att du har kul. Det har vi med.........

Ha det så bra

2009-11-26 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0