Crash

Heh, ja jag lever fortfarande. Jag har verkligen tappat i stort satt all kontakt med er pa andra sidan atlanten den har veckan. Eller langre an det kanske. Och nu vagrar min dator att starta sa jag maste anvanda familjens s-u-p-e-r langsamma dator. Seriost, det tog ju typ en halvtimme innan jag faktiskt kom in pa "nytt inlagg". Galet verkligen. Och nar man har facebook uppe samtidigt sa gar det ju inte direkt fortare. Jag hoppas verkligen att jag far igang datorn imorgon annars vet jag inet vad jag gor.

Var slutade jag forra gangen... Jo just det, varan lilla julfest. Hoppas att ni gillade min video ocksa, haha. Det var kul tycker jag allt. Anyway, vid kl. 15 sa kom det nagra tjejer hem till oss, Selenas narmsta kompisar och Marlene. Sa tillsammas var vi atta tror jag. Julfesten gick egentligen ut pa att vi skulle byta julgransprydnader, det ar typ en stor grej har. Sa vi lekte en lek dar man far oppna ett paket eller ta en prydnad fran nagon annan. Kul var det! Och det slutade med att jag fick en sot liten snogubbe. Den ar redan uppe i granen! :) (yeeeeeey min dator startade precis! LYCKA!) Så jag tror att nagra av tjejerna gick hem vid 19 eller något, och da var det Selena, jag, Marlene, Abbey och Kelly som stannade kvar och kollade på film, det blev Cabin Fever som Abbey valde. Intressant val måste jag säga. Oväntat slut, ganska konstigt. Men helt okej film. Ibland måste man ändå älska skräckfilmer. När tjejerna åkte hem vid 21-22 kanske så bestämde Selena och jag oss för att sova nere i källaren i vårat tv-rum och se på The Notebook igen. Det var andra gången på mindre än en vecka. Jag älskar verkligen den filmen, så himla underbar. If you're a bird, I'm a bird. Magiskt. Så det ver mys att ligga där nere och ha det gött, haha.

Söndagen spenderade vi i stort sätt i Oshkosh hela dagen. Tria hade julkonsert med band så vi åkte dit vid 1 ungefär. Men innan det hann jag med ett telefonsamtal hem till familjen. Alltid lika kul att prata med dem! Så konserten började kl. 15, vi träffade Ariel och hennes kompisar som hade åkt dit från Ripon. Kul kul! Jag vet inte vad som hände med Guinna och mig, men så fort vi satte oss så blev vi så sjukt trötta. Och då snackar vi kan-inte-hålla-ögonen-öppna-trötta. Guinna halvsov mig min axal medans jag satt och försökte hindra mig själv från att blunda. Men jag måste erkänna att jag nickade till en gång. Haha, pinsamt. Nej men bandet var bra, jag vet bara inte vad som slog i oss. Jag minns inte riktigt vad vi gjorde när vi kom hem, de sista läxorna antar jag. Men Selena och jag bestämde oss för att sova där nere en natt till. Den här gången låg vi och pratade tills klockan 1 då vi inte orkade prata mer. Vi har bara så himla kul, älskar den människan. :)

Måndag då, skolan flöt väl på som vanligt. Kan inte komma på om det var något speciellt som hände. Jag gick inte till yearbook den måndagen heller, heh. Det har varit möte i stort sätt varje måndag. Inte riktigt men nästan, när det är frivilligt om man vill gå dit gör det ju väldigt lätt att strunta i det. Men tjena, än så länge så harj ag bara en sida, utbytesstudentsidan, och den behöver inte vara kvar på länge. Så länge jag inte får en till sida så är det lugna puckar. Kl. 19 i måndags så var det dags dör high school band konsert. Den absolut sista julkonserten jag gick på i år tror jag bestämt. Men det var faktiskt kul för det var ju folk som man kände. Alla är typ med i band, väldigt många i alla fall. Jag lade in en video när de spelar sleigh ride. Kul låt, vi skulle egentligen sjungit den med kören, men enligt Ms Dorner så var vi inte helt redo för den, så vi fick helt enkelt hoppa över den. :( Synd för den är väldigt rolig att sjunga. Well well.

Jag kommer helt ärligt inte ihåg vad som hände tisdag och torsdag. Antagligen inget intressant eftersom jag inte lade det på minnet, heh. Lite jobbigt var det bara att jag precis skrev ett grymt långt och bra inlägg, och så plötsligt så bestämmer internet sig för att svika mig och så försvinner allt utom de två första styckna. Lnsknfkjnk. Blir så arg. Anyway, något annat lite random sådär är att det börjar bli väldigt kallt. I morse så var det -18 C. Och det är ändå ganska tidigt än så länge. Och kallare kommer det bli, hehe. Ska ändå bli ganska spännande tycker jag nog.




Kommentarer
Postat av: mamma

En hälsning till Tria att det var bra spelat. Det är roligt varje gång du skriver att Du trivs hos Din familj. älskar er alla<3<3<3<3!

2009-12-17 @ 11:43:48
Postat av: Anna

Jag tycker vi får passa på att försöka ta ett videosamtal sen under jullovet, fast ditt kanske inte är långt som mitt är men det vore roligt att prata lite. Inte för att det händer något här men vill veta what's going on over there. ;) Annars låter allt toppen, PUUUSS. <3

2009-12-17 @ 11:49:45
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej på Dig.

Nu har även vi vinter. 8 grader kallt. burr.

Får du hjälp med att fixa datorn?

P&K

2009-12-17 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0