1st day

På Camp Norwich finns det i år flest:
  • Tyskar i allmänhet (HÄLFTEN ÄR TYSKAR)
  • Norska fjortisar
  • Skandinaviska brats.
Kind of. Många finns det i alla fall.
Efter frukost i morse så var det som sagt en welcome parad. Så delade man upp sig i de länder man kom från och stod och skrek och hejade fram sitt land. Sedan så gick alla tillsammans i ett gigantiskt led mot en aula. Riktigt kul var det. SWEEEDEN SWEEEDEN SWEEEDEN. Awesome. :)

Vi blev uppdelade i våra klasser som vi ska vara i under de två veckorna. Våran lärare, typ mentor, är verkligen hur skön som helst. Hon heter Kristen och kommer från Texas. Lover her! Vi gick igenom regler och lite så i vårat home room och sedan gick vi ut och lekte lekar på gräsmattan. Tydligen några jätteamerikanska lekar, haha det var kul. Vi fick också en rundtur runt campus i den stekande solen. Hur stort som helst! Och verkligen asfint alltihopa. :)

De riktiga klasserna börjar imorgon, och jag ser verkligen fram emot det. Alla lärarna här är assköna! Älskar amerikaner! :D

Nu har jag gjort mig i ordning och ska dra iväg på the welcome dance. Det ska nog bli kul. :)
Nu när jag har trådlöst internet på mitt rum så kommer jag kunna uppdatera här och skrva till alla ganska ofta tror jag. Weeei.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter ju jättebra. Fortsätt ha kul.

2009-07-21 @ 13:18:14
Postat av: Hanna

åh vad kul allt låter!! Jag längtar tills jag ska åka!:D

2009-07-21 @ 16:13:29
URL: http://americhanna.blogg.se/
Postat av: idaa

hej! hoppas det är toppen i boston :) min kompis är på samma camp tror jag :O vet du ngn louise nederman från sverige? hälsa från ida bergström isåfall! det vore jätte snällt :) hoppas det är ok att jag länkar dig också! ha det fint :)

2009-07-21 @ 19:33:18
URL: http://idabergstrom.devote.se
Postat av: mamma

Härligt att läsa. Jag är så nyfiken att jag går in varje dag för att följa Dig. Puss.

2009-07-21 @ 21:01:30
Postat av: Elin

Jaa :D jag åker med STS :)

2009-07-21 @ 21:55:46
URL: http://elinsiri.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Det låter askul!

Hur länge är du på campet?

btw, snygg design!

2009-07-21 @ 23:25:12
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0