Host sisters

Oh my god! När jag öppnade mailen idag så hade jag fått ett mail från min host mon och ett från mina host sisters! I deras mail så hade de och deras två utbytesstdenter skrivit lite om sig själva och sådär. Hur kul som helst verkligen! De verkar hur snälla som helst. Och nu har jag lite mer koll på hur gamla alla är och så. Tria är 21 och hon går på college i Oshkosh. Hon bor inte hemma men komer hem på breaks och hon vill gärna att jag ska komma och häla på henne. Hon är hemma på sommaren och åker tillbaka i slutet på Augusti och ser verkligen fram emot att lära känna mig innan det. Ariel är näst äldst och hon är so excited to meet me! Hon är 19 och går på college två timmar från Oconto. Hon bor inte heller hemma men kommer också ofta hem på breaks och vill att jag ska komma på för en weekend hos henne. Selena är 15 och hon blir sophomore till hösten. Hon spelar volleyboll, basket och är med i track. Och yngst är Guinna och hon ska fylla 13. Hon spelar volleyboll, basket, softball och track. Och hrmf, hon har en groda som heter Angelina. Inga kommentarer. Sedan skrev deras två utbytesstudenter till mig också och alla verkar jättesnälla. De skrickade en bild på hela familjen också och Tria, Ariel och Patty från Tyskland bad mig lägga till dem på Facebook. AAAAHHH så himla kul! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

IIIIH!! :D GUD VAD KUL! Du måste visa bilden sen!!

2009-05-31 @ 15:29:27
URL: http://annigt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0