Jag bara rullar fram

Elle ja, jag kom bara att tanka pa den laten, "vem kan stoppa mig nar jag bara rullar fram..." Riktigt bra maste jag saga. :)

Anyway, har hander det val inte sadar jattemycket kanske, det ar val darfor jag inte har skrivit pa nagra dagar nu. Men jag kan ju beratta lite smatt om det somhar hant denna veckan. I mandags tror jag det var sa akte Alyssa, Marlene och jag till Kaley A's efter skolan och kopte glass. Det ar verkligen farligt gott dar, och inte sa varst dyrt heller. Sant gillar vi. :) Vi hade t'nkt sitta ute pa nagra bankar vid Oconto river och ata, men det var en aning kallt maste jag saga sa vi satte oss i Alyssa's bil istallet. Sedan sa satt vi och pratade hur lange som helst tills min mobil ringde. Det var Guinna som undrade var jag var. Jag hade ju bara sagt att jag skulle aka och kopa glass. Vi tappade helt bort tiden och satt dar i 2-3 timmar. He-he. Men mys var det i alla fall.

I tisdags sa hande det val inte heller sa mycket egentligen, forutom att jag spenderade nastan 12 timmar i skolan. Det ar inte varje dag alltsa. :P Efter skolan sa stannade Alyssa, Marlene och jag kvar och jobbade med vara arbeten i digital imaging, sa vi chillade lite och gick och snackade med Mr. Pearson och lite sadar och helt plotsligt sa var klockan 17. Vi hann klart med arbeterna i alla fall. Sa de akte hem och jag gick in till biblioteket dar Guinna satt och jobbade med nagot skolarbete ocksa. Hon behovde anvanda skolans datorer sa hon kom till the high school nar hon slutade skolan. Mom hade akt och hamtat Selena som var pa open gym inf;r basket sasongen. Open gym betyder att vem som helst kan komma till idrottshallen och trana basket. Det ar open gym varje dag efter skolan hela denna veckan. Anyway, de kom tillbaka vid 17.30 tror jag och da hade de med sig mackor fran Subway. Vi kunde inte aka hem innan Guinna var klar, sa det blev middag i biblioteket, haha. :P De hade med sig kakor ocksa sa dar slank det val ner nagra kanske. Sa vi satt dar och gjorde vara laxor tills Guinna var klar vid 18.30. Och da ANTLIGEN akte vi hem. :P Man har val nagra formander nar mom jobbar i biblioteket. Vi var nastan ensamma i skolan nar vi akte hem. Sa om vi hade stannat i 1,5 timme till sa skulle jag ha varit dar i 12 timmar. Ooops. :P

Nu har jag franska lektion och vi jobbar med nagot arbete om Paris. Jag gor ett litet quiz i PowerPoint, kanns ju lagom seriost, men jag klagar inte. :P Vi har  en vikarie onsdag-fredag denna veckan och alla franskalektioner installda mandag-onsdag nasta vecka. GOTT! Jag orkar namligen inte med min franskalarare. Sa fram tills onsdag nasta vecka sa ska vi jobba med vara arbeten. Jag har en liten liten kansla av att jag kommer vara ute i sista minuten med aven det har arbetet.  Men so what, jag ar van. ;)
Imorgon slutar vi skolan 11.45, alltsa vid lunch. Jag ar taggad, kanske blir det shopping i Green Bay innan the fall play pa kvallen. Men Alyssa vill inte kora in till Green Bay med hennes bil sa vi kanske far ragga upp nagon som kan kora oss. Hehe. :P


En bild vi gjorde i digital imaging. Har inte sadar jatteroliga bilder pa skolans dator. :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det var längesen man hörde den låten. Kom du ihåg när vi sjöng den på altanen i somras? Vi har väl den på film om inte annat :P

2009-11-06 @ 13:28:59
Postat av: Anna

Om du får riktiga abstinensbesvär så finns ju SVT play. ;)

2009-11-08 @ 18:05:39
URL: http://annigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0