The weekend is over

Japp, så är det. Denna helgen har verkligen varit en slapparhelg. Men det är ju gött ibland också. I lördags så städade jag mitt rum. STORSTÄDADE. Verkligen sjukt stolt över mig själv. Så nu kan jag faktistk använda skrivbordet om jag skulle vilja det. Och man kan faktiskt se vilken färg min byrå har, det var inte igår måste jag säga. Mitt rum har nog inte varit såhär rent sedan jag flyttade in, he-he. Dammtorkat, dammsugit, tvättat lakan, slängt allt skräp och plockat undan allt som legat framme. Jag är så jäkla bra ibland alltså. Så när jag var klar på satt jag i Selenas och Guinnas rum och sjöng högt till My heart will go on och tittade på medans de städade, haha.
Jo, men jag ringde ju hem också. Det var släktkalas så jag passade på att ringa då så jag fick prata lite med släkten. Kusinerna, ni vet att jag saknar er så mycket. Pratade med farmor också, väldigt kul! Och vi skriver faktiskt brev till varandra nu. Det är de små detaljerna som gör det, att få ett brev kan vrkligen make my day om man säger så. Eller få vad som helst på posten från Sverige förresten. :)
Det blev inte att jag följde med ut och dansade på kvällen. Jag hade ju lovat att hjälpa till med tidningarna den här helgen så jag stannade hemma och så åt vi mac n cheese och tittade på Mamma Mia! istället. Så himla mys man kan ha det. :) Och efter filmen så gick vi upp och så fick jag mina birthday brownies. Haha, ja jag fyllde år i september men det blev bara inte av att det bakades en tårta eller något då för tiden räckte inte till. Haha, jag fick en födelsedagspresent också, en sweatshirt som det står Wisconsin på. jag blev jätteglad för den för jag hade faktiskt tänkt på det härom dagen att jag inte hade några kläder med min stat.
Jag gick och lade mig ganska tidigt, för kl. 2 så singde klockan och det var dags attgå upp. Vi körde och hämtade tidningarna atrax innan halv 3. Den rundan tar verkligen nio timmar. Men det är inte så himla jobbigt trots allt. Jag menar, vi sitter och pratar och har det kul medans vi gör det. Och efter halva tiden så stannade vi på Shell och så köpte jag kaffe och mom köpte te. När jag kom hem så var klockan 9 och av någon anledning så gick jag in på facebook en stund, hallå liksom. Men när jag väl gick upp och skulle sova i några timmar till så var det helt omöjligt. Även fast jag var trött så kunde jag bara inte sova. Jag låg där i nästan två timmar utan att somna, även om jag försökte. Jaja, what to do.

Idag söndag har varit ännu slappare, om det nu var möjligt. Det var Selenas sweet 16 idag så när jag hade vaknat så var det dags för födelsedagsfrukost: bagels och varm choklad! Dessutom hade vi värsta planen för Selena. Hon skulle få en mobil, och vi bestämde att vi skulle gömma den i hennes rum och sedan ringa till den. Det blev sjukt lyckat och Ariel och Tria fanns med på speaker phone så vi hade väldigt kul. :D Av mig fick hon en dvd som jag hade gjort i digital imaging. Jag hade lagt in lite bilder på oss tre så den ska vi nog kolla på senare. Men annars så har jag väl mest skrattat, ätit brownie och bara chillat med familjen idag. Haha, alldeles nyss så skulle vi sätta oss och göra våra läxor, men det var näst intill omöjligt. Vi kunde bara inte fokusera utan flamsade bara runt som tre galningar. Herregud. :P Men läxa var inte ens svår och det tog en en och en halv evighet att göra den! Men jag älskar verkligen de här tjejerna, de är helt amazing. :)


Matteläxa och mjölk.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är verkliger roligt när du ringer.

Ha det så gott.

2009-11-16 @ 08:27:46
Postat av: Anna

Haha ja men visst var den random? Det kändes verkligen verkligt också. :P Skittles är inte helt fel nej. Tror inte de finns i sverige, eller bara i typ specialaffärer isåfall tror jag. ^^

2009-11-16 @ 13:08:24
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Thea- utbytesstudent 09/10

å de låter verkligen som du har de bra, och kolla på mamma mia ochså, de kan man ju säga att de nästa r en svensk film haha ;) de e ju mkt som r gjort av svenskar så ja menar lixom vrf inte ;) håller du på med ngn sport?

2009-11-17 @ 04:46:27
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha men alla pratar verkligen om det här, oooorkar inte. :P är min blogg lite addictive kanske? hehe. skoja. :D

2009-11-17 @ 09:19:49
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är cp ;) man kan ju inte göra matte i linjerat block xD

2009-11-17 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0