Vardagligt

Jag har inte sa himla mycket att beratta for tillfallet. Men i mandags efter skolan sa stannade Selena och jag kvar for yearbook. Det var kul, inte sa manga dar den dagen men jag larde mig i alla fall lite hur allt fungerade. Jag tror det kommer bli kul! Varan forsta deadline ar i december tror jag det var, vi kommer nog inte ga dit varje gang, sarskilt inte eftersom Selenas basket borjar nu pa onsdag. An sa lange har jag bara en sida, utbytesstudentsidan. Surprise, huh? ;) Selena och jag har den tillsammans, sa det galler bara att komma overens. Vi far se pa det helt enkelt, haha.

Jag har fatt sa himla svart att koncentrera mig pa mina laxor. I stort satt varje kvall nar vi sitter och ska gora vara laxor sa flamsar vi bara runt istallet. Jag kanske borde skaffa mig en study hall till nasta termin, haha. Och jag har borjat tanka "ah, jag kan strunta i de dar sista talen i matten, de har betygen spelar anda ingen roll". HAHA hur bra ar det da? Men jag klarar mig ju fint anda ser det ut som. Oj, jag har ju inte berattat vad jag fick for betyg den har forsta quarten. Ska bara se om jag kan hitta pappret dar hemma nagonstans, he-he.

Folk har redan borjar julpynta! Jag ar helt serios, jag har sett tva julgranar och det har inte ens varit thanksgiving an! Jag ar verkligen en julmanniska, men det finns val en grans? Haha, vissa hus har redan massa tomtar, granar och ljusslingor framme. Lite kul sadar, jag ser verkligen fram emot en jul har borta. Allting ar sa mycket storre liksom, eller det vet jag ju inte an. Upp till bevis! ;) Men det kommer nog bli lite jobbigt att vara ifran familjen ender jul. Eller inte. Aaaah jag vet inte. :P

Nu sitter jag pa digital imaging och imorgon maste jag ha gjort en informational brochure. Det gar sadar maste jag saga, for jag glomde att ta med bilder hemifran. Det var mycket roligare med varan forra uppgift, da gjorde jag en dvd. Men jajaaaa. Det blev en liten update om i stort satt ingenting viktigt alls. Men battre an inget, eller hur? Om det blir av ikvall sa kommer jag nog ladda upp en rolig liten video ocksa. Jag har en ide som jag tror alla kommer tycka ar kul. :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

På tal om julen I år skall jag köpa julklappar i tid.

Jag vet vad jag skall skicka till dig eller vad har du som önskning?



Ha dé gott

2009-11-18 @ 11:10:46
Postat av: Anna

Kan säga att jag är inne på din väldigt många gånger på en dag också, även om jag i princip vet att den inte är uppdaterad. Då blir man extra glad när den är det. ^^

2009-11-18 @ 15:17:25
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: mamma

Jäpp. Det vore roligt att höra om Dina betyg! Det verkar bara vara kul "over there". Här julpyntas det för fullt också! Mycket ljusslingor på husen och fullt med julsaker i affärerna. puss. mamma,

2009-11-19 @ 12:00:30
Postat av: Anonym

Hejsan Linnea!Jag har lånat din säng!Var hemma och firade din mamma och det blev sent. Idag har jag tagit fram en del ljusstakar på banken så vi laddar för jul här också!Kramen, kramen/eva

2009-11-19 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0