Höst

Tiden springer iväg från mig, I'm telling you. Skolan rullar på som vanligt, vi går bara i skolan i tre dagar denna veckan. Så efer imorgon så är det långhelg! Göttans. Jag har en hel massa saker planerade dessutom. Imorgon efter skolan så åker Marlene och jag hem till Laura och senare på kvällen så kommer Koty också. Vi ska ha en Disney movie night. Så vi ska sova över där allihopa. Kommer bli awesome. :) På torsdag har jag nog inget planerat på dagen vad jag vet, men på kvällen så är det Trail of Terror, den enda dagen där jag kommer kunna vara med. Lite tråkigt, men jag får satsa allt på den kvällen istället helt enkelt. Jag ska verkligen försöka ta lite bilder, för jag vill så gärna visa er. :D På fredag så skulle jag egentligen till Trail of Terror men istället så ska jag se TAKING BACK SUNDAY! Hur grymt är det inte? I'm so freakin' excited! På lördag är det halloween vilket innebär trick or treating! Ska man göra det så ska man göra det i USA, right? På kvällen så ska jag på ett birthday party till en tjej som heter Ashley. Det blir övernattning med massa tjejer, ska bli grymt kul! Jag tror  jag känner nästan alla som ska dit, Marlene, Alyssa och Selena är bjudna också, de vet ni väl vilka de är i alla fall. :)

På tal om halloween, nästan alla dekorerar sina hus nu med pumpor, gravstenar, spöken ja allt som du kan tänka dig. Vissa hus måste jag erkänna går lite över styr. Lagom är bäst har jag hört. ;) Nej men det är verkligen något helt annat än i Sverige ska jag säga. Jag har aldrig sett folk som dekorerar såhär mycket innan. Och tydligen så får man bara gå ut på trick or treating mellan en viss tid. Och man får bara knacka på hos de hus där ytterlampan är tänd. Massa regler hit och dit. :P När jag gick på bus eller godis så gick vi bara när alla var klara och det var mörkt ute och vi knackade på på alla hus som vi kände för. No big deal, haha.

Anyway, jag hade väl inte så mycket att berätta den här gången. Men nu kommer det väl hända lite under denna långhelgen, så jag ska försöka uppdatera så snart som möjligt.
Och Anna är i Jordanien. Kände bara att jag ville berätta det, men avundsjuk det är jag aldrig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det händer hela tiden mycket runt Dig! Igår var Alice o ja i Göteborg o Kba hela dagen åkte 09,00 och kom hem 18.00=heldag med shopping. Trötta.

Hoppas Du får en helbra helg gumman. pussar i massor från mamma.

2009-10-28 @ 11:55:29
Postat av: Pappa

Tack för mejlet.

2009-10-28 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0