Welcome to the jungle

Haha, nu har det nastan gatt en vecka sedan sophmore dance och det kanske ar dags att beratta lite hur det var. Det var inte alls lika uppklatt som homecoming eller sa, utan jeans och en fin topp var alldeles utmarkt. Forst pa dagen sa chillade vi hemma, Marlene och jag sag pa en valdigt lame film som hette Pretty Funny People. Helt okej film, men sarskilt sevard var den nag inte anda. Anywaaay. Vi gjorde oss i ordning tillsammans, plattade har, sminakde oss och allt annat som maste fixas. Kul var det i alla fall! Varfor klar man inte upp sig oftare? Det ar ju jatteroligt! Ashley och tjejerna skulle hamta upp oss vid 18.30 och innan det sa tog vi lite bilder pa Marlene, Selena och mig. Bilderna blev faktiskt jattebra, harliga minnen med de tjejerna! De hamtade i alla fall upp oss och sa akte vi till kinesrestaurangen har i Oconto, happy garden heter den, YUM! Det var Jane, Emily, Kelly, clair, Alyssa, Ciara, Ashely, Marlene och jag. Selena kunde inte komma for hon skulle dekorera matsalen infor dansen. Vid 20-tiden sa akte vi till skolan och vi kom helt perfekt till att de oppnade dorrarna. Dansen var riktigt rolig, musiken kunde ha varit lite battre, det var i stort satt bara radiomusik som inte var det basta att dansa till, men what to do. :P Kul hade vi i alla fall och vi dansade tills klockan 23 da vi var alldeles slut. Men jag hade inte sagt nej till en timme till!

Sedan sa korde Ashely Selena, Marlene och mig hem och sa hamtade vi vara saker som vi behovde for en sleep over. Den har gangen var det Selena, Marlene, Jane, Ciara, Emily, Brittany, Alyssa, Ashley och jag. Vi hade roligt som vanligt och vi stannade uppe till kl. 5 och pratade, men sedan sa borjade nastan alla bli trotta och fler och fler ville slacka ljuset och sova nagra timmar, men Alyssa och jag bestamde oss for att vi inte skulle somna! Sa vi dygnade (ni har ingen aning om hur lang tid det tog for mig att komma pa det ordet nu. Jag tappar min svenska!) men kunde inte vara tysta sa alla var jatteirriterade pa oss nar vi inte kunde sluta prata, aven om vi verkligen forsokte viska. Sa vid 8-9 sa vagade vi borja vacka de andra, och da borjade ju vi bli trotta. Sedan sa korde Alyssa oss hem och da ringde jag hem till familjen, hur trott som helst. Hoppas jag inte lat allt for grinig. :P Sedan sa somnade jag och hade bara tankt ta en liten nap, men den blev langre an vad jag trodde sa jag som i 5-6 timmar. Holy cow. :P Men det var anda inga storre problem att somna pa kvallen, jag var ju lite efter i dygnsrytmen. :P Det blev en chill dag i alla fall. :)
har kommer antligen lite bilder, fick lana fran Marlene eftersom jag fortfarande inte har nagon. Enjoy!


Marlene och jag nar vi gjorde oss i ordning.


Innan det bar av till dansen.


Vilka linslusar!


Vi gick ut och at innan vi shakade loss.


Random folk.


Selena och jag!


Girls!


Ciara, Alyssa och jag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad roligt att ni har så kul ihop. Fina bilder. Mamma, Alice och jag skall försöka dygna idag. Kanske det inte funkar.I så fall somnar vi nog som vanligt vid 23 tiden efter Melodifestivalen. Ha det så gott. Ring mig sen. Söndag kväll.

2010-02-06 @ 09:00:52
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder!!! Underbart att följa Ditt ROLIGA år i Oconto. Jag tyckte att Du lät trött i söndags. Nu har jag fått förklaring!! Pappa o jag "dyngnar" nog inte idag. Vi får se!?! Melodifestival i kväll. Får titta så man hänger med i "snacket" efteråt. Fint väder och Alice spelar match mot Aranäs idag. Håll tummarna! puss mamma.

2010-02-06 @ 10:01:38
Postat av: Alice

Fina ni är! :) Och du borde platta håret oftare, du är jättefin i det! <3 :)

2010-02-06 @ 11:55:18
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt, härligt! Du är ju jättefin Linnea :D Jag tycker vi kan tar och dygnar sen till sommaren. Det blir mys! :)

2010-02-06 @ 18:48:17
Postat av: Anonym

Vad fina ni är - snyggt med det vilda temat på kläderna!Kram/eva

2010-02-09 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0