Leva Livet

Jag ar ju bara samst pa det har. He-he. Men jag har bara inte haft ork att blogga det senase, och det har val inte hant sadar valdigt mycket heller. I tisdag dock, sa akte jag och Marlene med Laura hem och sa chillade vi i hennes hus ett tag och spelade Wii och lite sa. Nej men allvarligt talat har, hur dalig kan man vara pa Mario Cart? Jag bara undrar, for jag maste ju anda ta priset. Lauras lillebror Ricky fick till ochmed hjalpa mig att avsluta loppet for att jag var ett hopplost fall. (Men de fragade faktiskt varfor jag tvunget skulle valja den svaraste banan. Inte kunde val jag veta att det var den svaraste!) Anyway, strax innan kl. 17 sa akte vi till kinarestaurangen har i Oconto. Det ar verkligen grymt gott, och buffe sa det ar all you can eat liksom! :D Sweeeet. Koty kom lite senare nar vi nastan var klara och sa akte vi till basketmatchen. Det var tjejerna som spelade sa det var inte lika mycket liv i publiken som det brukar, men det var okej anda. Vi vann ju ocksa, som vanligt nastan. :) Efter det sa fick jag aven en foresenad julklapp, alltid uppskattat ska jag saga! Och pa tal om det sa har jag inte fatt paketet med julklappar fran min familj an!! Battre sent an aldrig antar jag val, men jag borjar bli lite otalig nu, de fick namligen paketet som jag skickade nu i borjan av veckan. Hoppas jag far det imorgon, men jag skulle inte tro det anda.

Igar, onsdag, sa skulle Selena ta sitt korkort!! Big day sager jag bara. Jag smsade henne mellan 3th och 4th hour for att fraga hur det gick, for hon hade testet pa morgonen. Det visade sig att hon precis klarade det, tva poang ifran!! Hur kul som helst. Sa efter Selenas baskettraning och efter middagen sa korde Selena och jag till mataffaren och sa kopte jag Ben&Jerry's till oss. For jattelangesedan sa lovade jag henne att nar hon fick sitt korkort sa skulle vi aka och kopa glass! Efter vi kopt den sa akte vi till McDonalds for att leta efter plaseskedar, for vi blev sugna pa glass med en gang. For att slippa ga ur bilen sa overtygade jag Selena om att vi borde kora genom drive through och fraga om skedar. Selena tyckte ju att detta var frukasvart pinsamt, men jag overtygade henne om att det bara var kul! Hehe. Det visade sig att vi var tvugna att kopa nagot for att fa skedar, sa vi backade ut igen och korde till Shell, haha. Dar fick vi tva skedar av en jattesnall kille i kassan. Sedan akte vi och stallde oss mitt pa Kaley A's parkering och at glass och tog kort och pratade. Himla mysig kvall anda!

Imorgon ar det fredag, och jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta pa. Jag hade planer for nagra dagar sedan, men sa blev det visst inte. Sjukt trakigt nar det hander, nar man blir jatte excited over nagot och sa hander det inte. Oh well, det kommer handa i alla fall, sa mycket vet jag. :) Det var val allt jag kom att tanka pa nu. Forutoma tt ceramics ar sa himla kul just nu! Jag gick och jobbade pa mina grejer i study hall idag och kommer antagligen att gora det nagra dagar nu. Det ar ju inte sa langt kvar tills forsta terminen ar klar sa det galler att fa gjort allt det man gor. Jag ska latt kopa ett drejhjul nagon gang. Eller heter det drejhjul? Jag har ingen aning, later ju valdigt fult. Men anywaaaay. Later folks.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Linnéa.

Tack för julklappen. Grymt fin tröja. Gren Bay packers är laget i mitt hjärta.

Ha dé

2010-01-08 @ 13:47:16
Postat av: Alice

Tack för världens mysigast julklapp! Så goa, och dom håller värmen! Hihi, puss på dig! <3

2010-01-09 @ 00:14:28
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för det fina halsbandet. Har det varje dag.

love it... kl är 21 svensk tid och jag ska ringa till Dig precis nu.... kram mamma

2010-01-10 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0