Jag har Å, Ä, Ö!

Oh yes. Internet är fixat och jag kan använda min egen dator. Är man lite bortskämd hemma i Frillesås kanske? Jag kan nämligen inte sitta på mitt rum eller så heller, utan måste sitta nere där de har sin vanliga dator, för det är där som internet finns. Men jag klagar inte. Det är lugnt och skönt här så. :P
Igår fyllde mom år (vet fortfarande inte riktigt vad jag ska kalla henne. Men mom funkar nog). Så det blev tårta på kvällen och allt. Såååå mätt jag var efter det eller. Den var en stor och chokladig med glasyr. Den äts nog upp ikväll skulle jag tro. Yummie! Papa och grandma (haha, de kaller dem det.) kom över och åt tårta med oss. De verkar väldigt snälla i alla fall. :) Och på lördag så är det släktträff. Så då lär jag ju få träffa hela tjocka släkten. kan nog bli kul.
Det blir nog cross country för min del. Inte volleyboll. Det blir nog lättast så. Så nu har jag tänkt springa lite innan det börjar, vilket antagligen är typ en vecka innan skolan eller nåt. Jag har ju i stort sätt inte träffat någon i min ålder sen jag kom hit, så det kan nog behövas. Hehe.
Pratade med mamma och pappa i telefon innan idag. Det var verkligen jättekul, för jag hade inte pratat med dem sen campet nämligen. Var nog på tiden. Lite jobbigt var det nog om jag ska vara helt ärlig, men det är nog så i början.
Och för alla ni nyfikna själar som undrar hur det har gått med grodan så kan jag bara säga att än så länge har det inte varit några problem. Den simmar runt i ett akvarium i köket/vardagsrummet. Den syns inte så tydligt för det tog nog en dag innan jag upptäckte den. Och det var ingen trevlig överraskning. Men jag håller mig på avstånd och ignorerar dens existens. Hoppas den dör.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha grodan! <3 Hoppas den dör, gud vad elakt. men då kan jag också hoppas det, hehe!

2009-08-06 @ 01:07:49
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Pappa

Nog var det roligt att prata med dig med.

2009-08-06 @ 08:34:34
Postat av: mamma

Hej älskling!! Jag har inte vågat fråga om grodan!! Det var skönt att den inte är lös!!! Ha det bra på släktträffen i USA. Vi hade vår hos farmor igår!!

puss och kram från mamma.

2009-08-06 @ 19:34:38
Postat av: Calle

Du verkar ha det bra, och jag ville bara säga att jag följer din blogg ;) Ha det bra

2009-08-06 @ 23:14:59
Postat av: Eva Öberg

Hej Linnea! Så bra du skriver! Jag nästan känner dofter och smaker! Tur att du tränar så mycket - och även det inspirer mig! Jätteroligt att följa din vardag och ditt arbete. Skall bli roligt att se vad du väljer att plugga!

Kramen, Eva

2009-08-25 @ 13:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0