Van Hulle & Dickinson

Jag tänkte presentera min värdfamilj lite bättre.
Sue/Mom är verkligen jättesnäll, rolig och hjälpsam. Hon jobbar som någon slags vikarie på skolan, men jag tror att hon oftast jobbar i biblioteket. Det är nog en fördel att hon jobbar på skolan, så kan man få tag på henne snabbt om det är så.
Tria går på college i Oshkosh. Hon har två av sin fyra år kvar. Tror jag, kanske var det fem. I alla fall, även hon är också väldigt snäll och hjälpsam.
Ariel är verkligen hur skön som helst. Grymt rolig är hon. Hon ska börja sitt andra år på college i Ripon. Hon åker dit den 18:e och det kommer bli väldigt tomt här utan henne. Ariel var med i cross country när hon gick på high school, så hon har berättat lite om hur det går till och så.
Selena är 93:a om jag inte minns fel. Hon blir i alla fall Sophmore nu till hösten. Alltså har hon tre år kvar på high school. Hon är jätterolig och lätt att prata med, hon kan helt random säga något jätteroligt utan att tänka på det. Som igår när vi hämtade glass till filmen (oreo-glasstrut!) så sjöng hon ut för sig själv: "there is nothing I love as much as pancakes!". Haha, Ariel, Guinna och jag tittade på varandra och brast ut i skratt. När Selena kom tillbaka till köket fattade hon inte vad det roliga var. Selena och jag har även blivit springarkompisar. Eller ja, vi sprang tillsammans i morse.
Guinevere kallas alltid för Guinna. Vilket uttalas Goinna, det förvirrade mig lite i början. Hon är också väldigt rolig och säger väldigt roliga saker. Också helt random. Jättehärlig tjej som verkligen får en att börja skratta.
Jag tänker inte glömma bort alla våra husdjur!
Cecilia är min lilla prinsessa. Jag brukar kalla henne för "my princess". Hon är så söt och gosig. Eller alla katter här är väldigt gosiga. Jag vet inte om familjen har låtit katterna sova i sängarna, men det struntar jag i. Cecilia brukar komma in till mig på kvällen och kryper upp i min säng. Sedan ligger hon (oftast) där så lugnt hela natten. Det är annat mot vad katterna där hemma gör, eller hur? ;)
Angelina är lite tuffare än Cecilia. De funkar inte så bra ihop, för Cecilia är rädd för henne. Och hon har en anledning. Hehe, Cecilia är ganska smal, och det är för att hon nästn inte vågar äta, för hon är rödd för att Angie ska komma och jaga bort henne. Det är inte så att Cecilia är mager eller så, bara lite smalare än de andra. :P Angie är i alla fall hur gosig som helst när hon väl vill. Hon är även våran movie cat, för så fort det är dags för film så följer hon med oss ner och ligger där med oss tills filmen är slut.
Winky är så himla rolig! Haha, hur skön kan en katt vara? Han gillar att stryka sig mot det mesta, så även våra ben. Och när han gör det så tar an alltid lite fart innan. Och har han otur så missar han benet och springer in i väggen. Han har även gåvan att kunna ligga bekvämt var han än ligger. Jag ska försöka fånga en av hans många ställningar på kort någon gång.
Gus är också så himla härlig. Han sover mest, men han gosar länge och gärna. Stor är han också, måste vara ungefär lika stor som en viss katt där hemma.
Stella är hunden i huset. Hon är jättesöt, men inte så himla väluppfostrad. Och det varnade de mig för innan. :P Hon hoppar gärna, men det är redan bättre. Snart kan jag nog hjälpa till att rasta henne. ;)
Chewy en en kanin. Jag har inte umgåtts så himla mycket med henne så det finns inte så mycket att säga. Förutom att hon lär vara rätt trött på broccoli om ett tag.
Groda. Inga kommentarer.

Sååå. Hopaps det gav en lite klarare bild i alla fall. Och hoppas att alla uppskattade att läsa om alla djur, för i det här fallet så finns det fler djur än människor. Deal with it. Och som ni ser så vägrar jag fortfarande att nämna grodan vid namn. Den är och kommer alltid förbli bara groda. Ew.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jesus vad många djur. Typ kattfarm. Hehe. Men det passar ju dig perfekt. ^^

2009-08-11 @ 22:05:38
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Ida

haha varför hatar du grodan för? De är ju söta

2009-08-11 @ 22:42:57
Postat av: Pappa

Skall fixa en groda i ditt rum till du kommer hem.

Passar det Linnéa?

2009-08-12 @ 08:47:58
Postat av: mamma

Vilken härlig familj Du har fått Linnéa. Toppen. Det är väl tur att Ni har katter så Du får Din "dos". Här går katterna fortfarande inte in på ditt rum. Kramar i massor från mamma.

2009-08-12 @ 09:55:12
Postat av: Malin

Härlig familj du fått, lagom mycket djur och så :P

2009-08-12 @ 22:22:34
Postat av: alice

Katterna sover bara i min säng nu! det har typ inte hänt på flera år! wow liksom. :P

Jag och pappa har planerat att köpa en groda, men han hae redan avslöjat oss, och den sak heta Frodo! :D

2009-08-13 @ 15:12:29
URL: http://aliccce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0