Klappar

Var lamnade jag av forra gangen... Jo det var val i torsdags va. Sa i fredags efter skolan sa akte Selena, Guinna, mom, Marlene och jag in till Green Bay och shoppade det sista infor julen. Jag fick mina sista klappar kopta vilket kanns valdigt skont. Vi sprang runt i massa olika affarer och forsokte sa att alla skulle hitta de klapparna de saknade. Gott! Det var valdigt kort om fredagen, men jag vet inte vad jag annars kan saga om det. Shopping ar ju... shopping. :)

I lordags sa stadade vi huset infor helgens stora kakbak. Men pa kvallen sa akte jag till Lauren for vi skulle ha en liten jultraff eller vad man ska saga. Lauren, Laura, Marlene, Koty och jag. Mys var det i alla fall och jag fick mina forsta julklappar fran Lauren och Laura. Vi andra hade inte vara helt klara sa de far val bytas snart ocksa. Jag fick ett par underbart mjuka pyjamasbyxor och ett litet fotoalbum fran Lauren och en troja och supermjuka sockr med pingviner som aker skidor fran Laura. Sa himla harliga tjejer! Har verkligen alltid sa himla kul med manniskorna har. :) Sedan sa at vi pizza och julkakor och sag pa film. The Proposal och An Enchanted Christmas. Mys var det! Kom hem kl. 12 precis nar mitt curfew borjar. Det kallar jag talang om nagot. Lite credit till Laura ocksa som korde, men pfff. ;)

Idag sondag sa bakades det for fullt. Men forst sa ringde familjen och sa pratade vi lange. Alskar er! :) Men resten av min lediga tid fick jag agna at kakbak. Massa olika kakor i alla de former. Oxh jag skojar inte, saaa himla goda. YUM! Som om jag inte har gatt upp tillrackligt med vikt redan liksom, haha. Nej, men jag komemr nog overleva det har aret. Inga problem. ;)

Har jag berattat att jag ska aka till Washington D.C. den 26:e december? Jag ska aka och halsa pa nagra slaktingar eller familjevanner eller vad man ska kalla dem, haha. Det ska verkligen bli grymt kul i alla fall, man far ju passa pa! :) Sa jag lamnar Oconto den 26:e och komemr hem igen den 1:e. Sa nagra dagar blir det ju i all fall.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh yummie :) Hoppas det extrema snöovädret är borta tills dess, hörde på radio igår att det var den värsta snön på massa år i DC nu. :O

2009-12-21 @ 11:14:16
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Roligt är det med söndagssnacket. Hörs på julafton.

Älskar Dig med.

2009-12-21 @ 11:24:23
Postat av: Alice

Vi älskar dig med! <3



Sv: Jo, duförstår.. jag har precis lärt mig hur man gör så , och så skulle jag ju visa vilka som spelades mest! ;D

2009-12-21 @ 21:45:53
URL: http://styleofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0