Senor '10

Igar efter skolan sa akte vi till mataffaren och gjorde lite arenden innan vi akte till the post office sa att jag fick posta ett paket till Sverige. Nu narmar sig ju julen och da far man inte glomma bort familjen dar hemma! Man inser verkligen hur mycket alla dar hemma betyder nu nar man ar ivag. Jag vill bara att ni ska veta det. :)
Pa kvallen sa akte vi till the middle school for Guinna hade julkonsert med band och choir. Det var lite gullgit sadar med alla barnen som spelade och sjong. Men allvarligt, allt var inte super. Jag foredrar ju helt klart det is going on pa the high school. For ja, de ar battre helt enkelt. ;) Men snart borde det val vara dags for en band konsert har, for nu nar the middle school har haft sin sa ar det val sakert i borjan pa nasta vecka.

Idag var vi tvugna att lamna in vara bestallningar infor graduation. Ni vet, cap and gown, tassel, inbjudningskort och massa annat. Men eftersom vi har bade Trias och Ariels caps and gowns hemma sa ska jag nog lana en istallet for att kopa in egen. Och sa bestallde jag min tassel, det ar den grejen som hanger ner fran hatten pa graduation. Ni vet? :P Det ar i alla fall valdigt viktigt. Och sa bestalld ejag mjukisbyxor och en sweatshirt dar det star Senior 2010 pa. Jag alskar dem! Snyggt att matcha ocksa. ;) Vi fick kladerna redan nar vi lamnade in vara bestallnignar sa nastan alla senoirs bytte genast om till dem. Jag tog pa mig sweatshirten och kande mig skitsnygg, haha. Love it!

Idag ar det fredag! You gotta love it. Jag vet inte om jag har berattat det, men vi ar utslangda ur biblioteket tills efter jul! Det suger verkligen, sa istallet for att sitta i biblioteket sa maste vi sitta i cafeterian. Det SUGER. Mr Pearson fick nog en dag nar vi skrattade lite for hogt. Han maste ha haft en dalig dag eller nagot for vi var inte sa himla hogljuda. Gaaaah, jag vill verkligen inte sitta dar inne, men what to do. Just nu sa har jag digital imaging och det ar lagon slappt. Ibland ar blogg.se nedstangt, men ibland sa har jag tur och kan komma in. Vi haller i alla fall pa med en almanacka for 2010. Jag ar inte helt klar, och den ska vara klar pa onsdag nasta vecka. Men jag loser det pa nagot satt. It's Friday! Jag kan inte riktigt koncentrera mig sahar pa eftermiddagen. Later guys!


Guinnas kor.

  


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha supersöt tröja. :D Och supersöt linnea. :D

2009-12-12 @ 16:06:07
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Malin

Naaw, jag saknar dig sötis <3

2009-12-13 @ 15:42:46
Postat av: mamma

Håller med föreg talare: snygg tjej i en snygg tröja!.Ser fram emot julpaket från Dig. Det kommer ett till Dig från Sverige också!

pussar o kramar från mamma.

2009-12-13 @ 17:11:19
Postat av: Anna

Svar: Jadu, det är ju inte direkt superbilligt men inte dyrt liksom. Tror det kostade 92 kronor för båda de där flaskorna och det är typ en liter i varje så ja, det var ganska cheap för att vara sverige. :P

2009-12-13 @ 19:05:32
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det röda i paketet har jag köpt.

Öppnas inte innan julafton

2009-12-14 @ 08:51:43
Postat av: Anonym

Så fiiiint och så amerikanskt!

kram/eva

2009-12-14 @ 16:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0