Lunch

Sitter inne på lunch nu och pratar med Anna på skype. FIck precis ett mail från min värdmamma där hon skrev hur glad hon var att jag skulle komma och så. Hon skrev också att samma dag som jag kommer så ska vi alla gå på itne mindre än TVÅ graduation parties. Inte helt okej känner jag, men man får ju bara bita ihop och följa med. Men trots att jag antagligen kommer vara mer död än levande så ska det bli kul. Hon sa att de som hade festerna såg fram emot att träffa mig också. Det är nog ganska bra också. Men SHIT vad jag kommer vara trött. Hade tänkt sova lite nu på lunchen men det är liiite svårt när min roomate och hennes kompis sitter med msn och snackar tyska. AAAAHHH jag pallar snart itne med dem mer! Varför ska de alltid sitta på vårat rum för? Gosh...
Anyway, planerar ju att ringa min värdfamilj ikväl också. Lovar att skriva hur det gick. Kl. 19 ivkäll så är det talent show också. Ska bli kul, inte för att jag kommer vara med i själva showen, men ändå. Se hur vissa gör bort sig. Hehehe.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh du måste säga hur det gick sen ja! De är säkert hur sweet som helst. ^^

2009-07-30 @ 20:18:18
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Farmor

Det är roligt att läsa din blogg.

2009-07-30 @ 20:59:02
Postat av: IIdaIdaIDa

Usch vad jobbigt! Du kommer ju va så trött men det klarar du nog :),

2009-07-31 @ 03:01:32
URL: http://idaflorestedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0