Update

Som jag har nämnt tidigare så hade vi en välkomstparad första dagen på campet. Det betydde att vi delade upp oss i våra länder och gick sedan i ett långt led in till en aula. Under hela tiden så skrek vi och hejade på vårat land. So much fun!

Välkomstparaden


Välkomstparaden

Jag har ju även berättat lite om att vi hade en dans på kvällen i måndags. Jag har inte haft så roligt på länge! Det var helt galet, tänk dig att nästan hela campet står och dansar till YMCA och kan alla steg utantill. Det var underbart. och så sprang jag och Sofia runt och letade efter svenskar som möjlitvis skulle kunna ha Boten Anna på sin iPod, våran DJ kunde nämligen även koppla in iPods och spela. Till slut hittade vi den och när den spealdes så började alla skandinaver skrika och springa upp på scenen (hur kan danskar, norskar och finnar ta åt sig äran av detta svenska mästerverk?!). Där stod vi och dansade oss ännu svettigare och hade hur kul som helst. Kvällen var sjukt lyckad och jag längtar till dansen som vi ska ha alldeles innan vi åker hem, den lär bli ännu bättre.

Vi dansade tills vi inte fick dansa längre.

Jag ska skriva ut mitt schema här imorgon kanske, orkar inte göra det nu. Men i alla fall, klasserna slutar runt kl 15 varje dag. Sedan vid 16 så börjar den första aktiviteten. Sedan är det middag och efter det åter en aktivitet. Sedan kan man ta en aktivitet till efter det, typ se på film. Varför alla dess aktiviteter? Jo, vi har fått ett aktivitetskort som man ska samla signaturer på. För varje aktivitet man gör så får man en signatur. och när camp är slut så ska man ha fått ihop 12 olika signaturer. Alltså ska man ha provat på 12 olika aktiviteter. Svårt att hänga med? Det är inte svårt.
Idag t.ex så gick jag och Ida till Art & Craft (typ bild) på den första aktiviteten och på den andra så åkte vi alla iväg till Walmart. När vi kom tillbaka gick Anna och jag till movie night. Det var filmen Taken som visades, riktigt bra faktiskt.

Nu blev det långt här, hoppas ni orkar med det. Kanske skriver imorgon. Puss!


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja gör det :D gud va snällt! hoppas ni har det fint:)

2009-07-22 @ 10:47:27
URL: http://idabergstrom.devote.se
Postat av: Anna

åh låter som du har askul ju :D

2009-07-22 @ 10:50:02
URL: http://annigt.devote.se
Postat av: Matilda Schön

Låter som att du har det jättebra Linnea! :D Och uppdatera mera! haha. Längtar tills jag åker! :D

2009-07-22 @ 12:38:42
URL: http://matildaschon.wordpress.com/
Postat av: Pappa

Vad roligt det låter. Fortsätt att ha kul och lär känna många trevliga människor.

2009-07-23 @ 09:39:36
Postat av: Johanna Johansson

hej :) låter som du har det väldigt roligt där :)

jag ska också åka till Wisconsin som utbytesstudent, jag åker den 4 augusti. Fast jag ska bo i Durand. ska bli så grymt kul! :D

2009-07-24 @ 01:34:10
URL: http://jjohannnajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0