Hard times

Det känns så konstigt, allting. Vi hade ju en plan för hur allting skulle bli. Nu har jag en ny plan som också kommer bli bra, men helt annorlunda. Det här som var så stort läskigt, men samtidigt så tryggt är nu bara stort och läskigt. Utan den minsta trygghet. Det kommer bli ensamt att gör det själv, men jag kommer klara det. Tiden efteråt kommer vara jobbig till en början med, men förhoppningsvis komme det bli bra. Bara tanken på att göra det här på egen hand skrämmer mig, eftersom jag alltid har haft dig att luta mig på. Men nu är det som det är, och jag kommer klara det. Jag kommer klara det jävligt bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet. Vi hade verkligen en plan men jag hoppas verkligen att du förstår att jag inte ville att det skulle bli såhär. Och du har mig att luta dig på var du än befinner dig och var jag än befinner dig. Glöm aldrig det. Du kommer klara det bäst. Det vet jag.

2009-06-12 @ 15:55:09
URL: http://annigt.wordpress.com
Postat av: Anna

Förstår det. Det är jag med ska du veta. Känns hur konstigt som helst allt detta. Men, I love you babyboo!

2009-06-12 @ 16:56:42
URL: http://annigt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0