Listor

Oh well.
Det har varit så galet fint väder den senaste tiden så jag har helt enkel inte kommi för mig att blogga. Och dessutom så handlar bloggen om USA och jag har ärligt talat inte haft något kul att skiriva på den fronten. Det står ganska still där nu, inga nyheter här inte. Fast jag har i och för sig fått mitt sista förberedelsematerial från EF, det känns ju ganska stort. Och SERIÖST, bara 18 dagar kvar innan jag lämnar Sverige. Helt galet eller?!
Jag har i alla fall börjat förbereda mig lite smått, än så länge har jag skrivit fem små listor. Jag är en sucker för listor i alla former, hehe. Typ saker jag ska göra innan jag åker, saker jag ska köpa osv. 

Oh my, jag ska inte o i Sverige på ett år! Jag förstår nog inte hur långe det är. Men jag är taggad till max och det kommer bli ASBRA. Weehoo.

Kommentarer
Postat av: Amira

har en dum fråga!

Du har familj klart nu va?? :P

2009-06-30 @ 12:06:05
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Amira

Oo, tack så mycket!

Har länkat dig med nu!

2009-06-30 @ 14:01:25
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Linn Jeanette

Hvor i usa skal du?

Er det greit at jeg linker til bloggen din? :D

2009-06-30 @ 14:20:54
URL: http://www.linnjeanettee.blogg.no
Postat av: Anonym

skriv upp listorna :) kul att jämföra

2009-06-30 @ 22:53:50
Postat av: Josefin

Fy, när jag läste det här fattade jag verkligen att jag itne ska träffa dig på ett helt år!! Helt sjukt :( älskar dig <3

2009-07-01 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0