Host family

YES! Jag fick min värdfamilj igår och jag är super excited! Jag hade inte en tanke på det när jag gick hem från bussen men när jag såg kuvertet från EF i brevlådan så trodde jag att jag bara hade fått min stat. Men när jag öppnade på visade det sig att jag hade fått stat, RC, IEC och värdfamilj. Hela paketet alltså.

Familjen är nog inte riktigt vad jag förväntade mig, men det känns verkligen jättebra. Dom bor i Wisconsin och familjen består av mamma Susan (om jag fattade det rätt så kallas hon Sue), och döttrarna Dementria 21 år, Ariel 19 år, Selena 16 år, Guinevere 13 år och Tria 11 år. Någon av systrarna bor inte hemma, det stog att det var Tria men det mest logiska vore ju om det var Dementria.

Jag har mailat både mina IEC och min värdfamilj men än så länge så har bara IEC svarat. Hihi väntar verkligen på att Susan ska svara. Det här ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0