It's getting closer

Jag får typ attacker där jag blir så himla pepp på att åka! Jag längtar till allt! Camp, att träffa familjen för första gången, skolan, homecoming, school spirit, snow days och prom Ja, allt! Det är bara 56 dagar kvar nu, det var ju inte längesen det var 70! Tiden kommer gå så himla fort nu, det är helt sjukt.

Här hemma är det plugg som gäller hela helgen. Idag har jag skrivit på en samhällsinlämning typ hela dagen. Men har typ 100 grejer kvar att göra känns det som. Får se om jag orkar ta tag i de 50 glosorna vi har till på måndag idag. Men snart blir jag på bättre humör, för Anna ska komma hit och så ska vi kolla på Robinson. Mys på det.

Kommentarer
Postat av: becca

samma här!! vi kommer få det awesome i wisconsin! det är kul att vi kommer bo rätt nära varandra, då kommer vi genomgå liknande saker =) är så avundsjuk på dig som åker så snart, jag måste liksom vänta till 27 augusti

2009-05-25 @ 22:52:28
URL: http://annarebeccabackstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilket organisation åker du med? :)

2009-05-26 @ 18:44:42
Postat av: malin

ÅHH jag längtar så himla mycket jag me :D så himla kul :D har du mycket kontakt me familjen ?:D

2009-05-27 @ 17:18:08
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0