Bara fordelar

Ett utbytesar innebar till stor del av fordelar. LIVET SOM UTBYTESSTUDENT AR AWESOME! Till exempel nagot som hande mig for nagra minuter sedan. Ceramics (kanns sa lojligt att skriva keramik) ar bara en termin och jag horde igar att fortsattningskursen nasta termin ar full. Men idag alldeles innan klockan ringde sa gick jag fram till Mr. Warner och fragade hur full klassen var och att det har var min enda chans att lara mig keramik. "Skulle det vara mojligt for mig att ta den klassen?" han tittade pa mig och sa att det skulle kunna vara mojligt. Bara det stannade mellan oss. HAHAHAHAHAH jag alskar mitt liv! Sant dar gor min dag sager jag bara. Och dessutom sa gjorde jag en sot mugg pa drejhjulet (heter det verkligen det?). Det har ar en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte du dreja något åt mig och ta med hem? (A) :P

2009-11-24 @ 20:37:20
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag förutsätter att ev kruka blir min.

P&K

2009-11-25 @ 11:10:40
Postat av: Anonym

Vad kul att du kan dreja! Det verkar supersvårt!

2009-11-25 @ 11:22:20
Postat av: Malin

Haha, vad söt du är Linnea! Att dreja var något som föll dig i smaken ;)

2009-11-25 @ 11:45:07
Postat av: Sofia

Haha, exakt samma sak hände med mig fast i TV production!! Haha, det är awesome att bli särbehandlad ;)

2009-11-25 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0