Jag lever livet

Nu har det hänt lite grejer som jag kan berätta om. I fredags efter skolan så hämtade våran IEC upp Marlene och mig och så åkte vi till en park som vi har här i Oconto. Med oss hade vi också två tyska utytesstudenter också. I parken nu vid jul så finns det massa julgranar längs vägen som olika företag och liknande kan dekorera. Självklart har EF en julgran, så den skulle vi klä. Blå ljus precis som i EF-loggan och flaggor från alla länder som har studenter i vårat område i år. Kul var det i alla fall. :)

Efter det så körde Ann oss hem till mig, där åt vi middag med min familj innan mom körde oss hem till Alyssa. Då hoppade vi direkt in i hennes bil och började våran resa mot Neenah. Fullt så farligt var det väl inte, det tog en timme ungefär. Och vi hade en kattunge med oss, hon skulle ge den till sin kusin som också hor i Neenah. Jag hde dragit nitlotten och fick sitta i "baksätet". Det var väl egentligen inget baksäte. Snarare ett minisäte inklämt bakom de andra. Men jag var inte bitter, för jag skulle få hålla kattungen! Hrm. Så himla kul var det ju inte för den ville varken vara tyst eller sitta still. Så det slutade med att Marlene och jag höll den en stund var och passade den fram och tillbaka, haha. Ingen ville hålla den. :P
När vi kom fram till Alyssas mamma, som bor i Neenah så stannade vi där en stund innan vi åkte till Appleton, några miles därfrån och kollade på New Moon. Jag tycker att den var riktigt bra, trots att jag inte är (läs: var) någon Twilightnörd. Men jag säger bara det, BELLA OCH EDWARD ARE MENT TO BE TOGETHER. Jacob ska inte komma här och förstöra något. Jag kan ta honom istället. He-He. Sådär, jag var bara tvungen att få det ur mig. tack för visat intresse.
Väl hemma igen så bytte vi om till pyamas och kröp upp i soffan och kollade på film och snackade om allt och ingenting. Det är så det ska vara! Sedan så kom vi på idén att vi skulle dygna, bara snacka skit och se på film hela natten. Grymt taggade var vi. Men vid 3.30 så tröttnade jag att titta på filmen själv. Marlene slocknade ganska tidigt, och så småningom Alyssa också. Men det var nog ganska tur att vi somnade, för jag ville verkligen itne vara trött dagen efter när vi skulle ha en grym kväll!

Vi åkte hem vid 12-tiden på lördagen. Väl hemma så gjorde jag mig i ordning och kl. 15.30 så hämtade Laura mig och så åkte vi till Marlene. Våran plan var att kidnappa Koty för han fyllde 18 år. Det hela var så himla lyckat! Vi hade köpt t-shirtar som vi skrev på och det lev grymt kul. Vå hämtade upp honom och åkte in till green Bay där vi åt på Texas Roadhouse. Yum säger jag bara. Sedan ögonbindel på igen och så åkte vi och kollade på en hockeymatch. Det tyckte han också var helt grymt. Men jag säger bara en sak. Green Bay Gamblers hade inte haft en chans mot mitt älskade Frölunda. That's for sure. Men kul var det i alla fall. Sedan åkte vi hem och hade en movie night allihopa. Grymt bra kväll säger jag bara. A-mazing. Kul bara att jag ser lite smått efterbliven ut på alla bilder, men det får jag helt enkelt ta och bjuda på.

Idag har jag bakat hallongrottor igen, och de är verkligen populära här ska jag säga. Jag har redan lovat att ta med några till skolan imorgon, haha. :P Pratat med familjen där hemma och ätit granatäpple för första gången har jag också gjort. Och sedan läxor. Lite skadeglädje är det ändå när man hör hur mycket folk har att göra där hemma. Men det kan nu väl unna mig, huh? ;) Och förresten så ska Koty, Laura, Marlene och jag ha våra t-shirtar som vi skrev på i skolan imorgon. Haha det kommer bli så kul!


Den första julgranen jag klädde i år.


Innan New Moon. Varför står jag som en idiot?


Kidnappning!


Hela gänget innan vi skulle äta.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fortsätt ha roligt. Jag ringer på söndag

2009-11-23 @ 13:02:21
Postat av: Anna

Åh du verkar ha jätteroligt! :D

2009-11-23 @ 16:19:49
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Malin

Grymt kul låter det ju :D:D

2009-11-23 @ 23:05:19
Postat av: Jenny

Haha, har oxå sätt new moon, tycker de samma.

2009-11-25 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0