Droger och annat

Igår under algebra 3:e timmen så hörde vi en hund skälla. Jag tänkte inte så mycket på det förutom att det var lite udda. Men efteråt så fick jag reda på att det var en hund som hade sökt igenom skolan och letat efter droger, och hittat! Ja, de hade hittat extacy i en juniortjejs skåp. Och den här tjejen är i min keramikklass, och jag hade aldrig gissat att hon skulle ha droger. Men tydligen så ska 80 % av alla på min skola ha provat droger någon gång. Är inte det sjukt eller?

Vi fick våra cross country-kläder igår också, seriöööst mina mjukisbyxor är GIGANTISKA. Hoho jag ska aldrig lyssna på Selenas råd igen. Ms. Salewski sa att jag borde ta en storlek mindre för modellen är stor. Men Selena sa att jag borde ta den större istället. Ju större destå bättre typ. Big mistake. Jag ska tvätta dem i varmt vatten och sedan torktumla dem. Och får väl kanske sy upp dem också. Haha lite komiskt ändå, men hur skulle jag kunna veta hur modellerna var? :P
Just nu sitter jag och lyssnar på Breathe Carolina, Mr. Pearson brände en skiva till mig. Han har oftast på musik i sitt klassrum och en dag så visade han dem för oss och när jag sa att jag tyckte att de lät bra så sa han att han skulle fixa en skiva till mig. For your information så är Mr. Pearson 60 år eller nåt. Urskön. :P

IVi har väldigt roligt i study hall varje dag. Och idag hade vi kanske lite för roligt, och eftersom det fanns folk som skulle göra fysiktest i biblioteket så skulle vi vara extra tysta. Men då går det ju verkligen inte, eller hur? Och på något sätt så fick vi ett skrattanfall där och då tyckte min värdmamma att vi hade varit liiite för högljuda hela lektionen så då tyckte hon att jag skulle gå in till Mr. Pearson och lugna ner mig lite, haha. :P Där inne satt han och Laura och åt kakor. Det var ju rätt så chill måste jag säga. För jag fick ett sånt där anfall som bara inte går att stoppa. Imorgon så får vi tydligen inte sitta tillsammans, Marlene, Koty, Justine och jag. Det suger ju måste jag säga. :P Men jag håller på att bearbeta henne så att vi kan sitta tillsammans snart igen. Skulle ju bara vara sorgligt om vi inte skulle få det mer. Äh, det får helt enkelt ordna sig.
Idag var den perfekta dagen för regn! Det regnade i stort sätt hela dagen, vilket fick mig att hoppa högt av glädje. Idag var det nämligen 5 miles inplanerade, men istället så sprang vi i trappor. Det var helt okej måste jag säga om man tänker på vad vi skulle ha gjort. :P Jag trodde att vi skulle kunna övertala henne om att få spela ball tag precis som förra gången, men nej nej. Värst vad hon var bestämd idag. Vi har lyckats övertala henne förut. :P
Inte så himla mycket att uppdatera er om idag, allting börjar väl återgå till det normala antar jag. :P


Mitt skåp är det bedvid det med teckningarna. :P


Jag är numera expert på kombinationslås.


Jag och min senior skylt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej på dig.

Tråkigt med drogerna men som du vet så litar vi fullständigt på dig. Snygg bild på dig.

Byxorna passar väl till mig annars.

P&K

2009-10-07 @ 10:59:32
Postat av: Malin

Fin blå tröja :)

2009-10-07 @ 15:17:10
Postat av: mamma

Du som är en klok flicka vet ju vad som gäller!!!

jag tycker också att det är tråkigt när man upptäcker sådant. Sköt om Dig Linnea.

kramar som vanligt från mamma.

2009-10-07 @ 17:45:32
Postat av: Anna

Är det bootcut jag ser? ;) söt bild iallafall. Och vad galet med det där med drogerna, men du verkar ha hittat sköna kompisar iaf. :)

2009-10-07 @ 18:53:44
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Anna

Om du säger det så. ^^

2009-10-07 @ 20:19:34
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: alice

Oj! Jag menar i vår! He he, ska genast ändra det. :P

Puss

2009-10-07 @ 21:09:49
URL: http://timetodance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0