EF-picnic

Igår så var vi på EF-picnic inne i Green Bay. Eller picnic och picninc, det är ju inte den bilden jag har av en picninc i alla fall. Det var mer som en träff för alla utbytesstudenter i vårat område. Det var kul att träffa alla! Träffade ju Anna från Stockholm också, det är aldrig fel att träffa svenskar, haha. Men vi pratade ju engelska med varandra, men ändå. ^^ Det ver mest som ett informationsmöte, fast med mat. Alla skulle ta med sig något, jag tror att det är väldigt vanligt att man gör så här för jag har redan varit på många sådana fester eller vad man nu ska kalla det. Träffen var för utbytesstudenterna och deras värdfamiljer och efter att vi hade ätit så fick vi utbytisar gå fram och presentera oss för alla. Sedan var det bara massa information som skulle in i våra stackars huvuden. Tänk då att allt det de sa har vi hört minst tre gånger innan. Ända sedan det första mötet vi var på så har de pratat om samma saker. Oh my. Men vi kommer väl inte glömma det nu, förhoppningsvis.

Picnicen ägde rum i en park inne i Green Bay. Det var hälften park och hälften nöjespark kan man väl säga. Det fanns attraktioner som man kunde åka. Så efter all information så gick de flesta och köpte biljetter och åkte. Så Selena, Guinna och jag hade kul en stund innan vi träffade på Anna, Eleonora och hennes bröder, så då åkte vi lite med dem också. Vid kl. 17 så var vi trötta och varma och vi åkte hem. Det var en riktigt lyckad dag måste jag säga. Men nu är jag ju sjuk också. Hela  dagen i skolan var jättejobbig, att vara förkyld och vara i skolan är bland det värsta. Så istället för att gå på träningen efter skolan så åkte jag hem med mom och hoppas att jag blir bättre tills imorgon när vi ska iväg och tävla. Jag ser faktiskt fram emot det, fast nu har jag ju inte tränat på några dagar, plus att jag är sjuk. Så vi får ju se hur det går. Mehehe.

Utbutesstudenterna i vårat område.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du kryar på dig. Roligt med alla dessa EF kontakter du får.

Pappa

2009-09-15 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0