Fake an injury

Just nu har jag franska och vi jobbar pa datornerna medan lararen forhor oss pa glosorna en och en framfor en kamera och med en mikrofon i handen. Sa man tittar upp pa en tv-skarm dar hon filmar orden ett i taget och sa ska man svara i mikrofonen. High tec eller vad. ;) Jag tog ett smygfoto av varat klassrum igar som jag kan visa. Jag hoppas att jag kan ga in pa datorn ikvall, men det ar inte sakert, for ikvall ar det en bonfire vid skolan. I just love homecoming week! Idag ar det "fake an injury day" sa det ar jattemanga pa skolan som gar runt med kryckor, bandage, plaster och fake blood. Sjalv har jag ett plaster pa kinden och armen i en san dar grej som man har over ena axeln och som armen vilar i. Om ni forstar vad jag menar. :P Jag lanade den av Lauren i morse, for hon tyckte det blev lite jobbigt med den, for hon hade kryckor ocksa. Sa da tog jag chansen, fick lite brottom till bussen imorgon sa jag bara slangde med nagra plaster. Ska forsoka ta lite bilder senare. :) 

Tyvarr verkar det som att jag har fatt tillbaka min forkylning. Det suger rent ut sagt, tror jag fick den igar efter cross countryn. Ska beratta om gardagen nasta gang jag gar in pa datorn. Oh ah!! People are mean! Igar sa glomde jag mitt pennfack har i franskarummet 4:e timmen sa jag gick tillbaka efter 6:e timmen och da var det nagon som hade tagit min awesome och absolute favoritpenna och alla mina fargade blackpennor. Jag har raknat ut att det maste vara nagon i French I, for jag gick och kollade schemat for TRITON. Jag blev assur, och nu maste jag skriva med vanliga blyertspennor och inte med min underbara stiftpenna. :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad elakt. Jag kan skicka en stiftpenna till dig om du vill ha en ny. (A)

2009-09-30 @ 20:18:42
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa och P&K

Förkylning = tát lungt med träningen och krya på dig.

Köp en ny favopenna. Jag ordnar finansieringen av detta stora inköp.

2009-10-01 @ 09:05:49
Postat av: Anna

Svar: Gullunge! <3 Vill att du ska skutta runt här i frillesås med mig också, eller så vill jag skutta runt i oconto med dig. Anywhere säger jag bara. Saknar dig jättemycket baby. <3

2009-10-01 @ 21:29:49
URL: http://annigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0