Football game

Idag var det Picture Day i skolan. Det betydde att vi skulle ta skolkort som man kunde beställa sen. Men fotot hamnade också på ett skol-id som ni ser här nedanför. De började ropa ut i högtalaren redan under första timmen och så fortsatte de framåt. Det blev min tur under andra timmen, där jag har US History. Synd. De ropade ut "alla seniors vars efternamn börjar på A-K, var vänlig gå till the auditorium". Eller nåt sånt. Där på scenen så var det två fotografer som tog våra bilder. Hemma i Sverige så tar ju fotografen några bilder som han kan välja mellan sedan. Nope, inte här. En bild och you're out, haha. Men jag blev ganska nöjd ändå. Det kunde ha varit värre menar jag. :P Jag beställde lite bilder också, så jag kan skicka hem något så att ni inte glömmer mig!

Och guess WHAT! Veeeem sprang 5 miles idag på träningen om inte jag! Det är fan 8 km, jag är så galet stolt över mig själv. Han aldrig sprungit så långt i hela mitt liv. Jag sprang inte så fort och det kan ju ha hjälpt lite att det inte var några backar över huvud taget. Men shit vad jag är bra. Det trodde jag inte. Faktiskt. Vilka höga tankar jag har om mig själv då, haha. Och ja, jag har nu beställt en t-shirt, en long sleeve t-shirt, sweatshirt och sweatpants från cross countryn. Vad gör man inte för high school spiriten alltså. Nej, men det kommer nog vara kul att ha. Var inte säker på storlekarna och så, men jag hoppas att det blev bra.

Efter träningen (oh yes) så åkte vi hem och duschade och åt innan vi åkte tillbaka till skolan för att se på the football game. Selena var med i the pep band, så hon var med och spelade i orkestern i publiken. I bilen på väg till matchen så försökte mom och Selena förklara regler och så för mig, och de lyckades faktiskt ganska bra. Jag hade ändå någorlunda koll på vad som hände. Inte hela tiden, men lite. Ibland. Äh, jag kommer lära mig så småningom. Det tar nog inte så lång tid. Nedanför publiken så stod cheerleadersen och gjorde sina cheers och där sprang faktiskt en blue devil runt. Haha, det såg faktiskt roligt ut. Och det var en tjej från skolan som stältl upp på att agera devil. :P OCH VI VAAAANN!! Go blue devils!! :D

Hm, i morse så hade jag lite ont i halsen så jag tog en Alvedon (!). Nu känner jag att jag börjar bli förkyld. Känner inte alls för att bli det. Inte nu. :P Och hahaha, jag hittade Absolut Vodka i mataffären idag. Mom trodde mig inte när jag sa att det var svenskt, så jag visade henne att det stod Country of Sweden på flaskan. Haha, jag har blivit så patriotisk sen jag åkte hit. Jag blir ju till och med stolt över Vodkan. Och Volvo!


Mitt skol-id.


En del av skolan.


The football game.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad bra du blev på bilden! :D svara på mitt mail är du snäll :P <3<3

2009-09-12 @ 18:40:47
Postat av: Anna

Vad långt hår du har fått! Tacka mig för alla attacker med kameran, du blir ju alltid bra. :D

2009-09-12 @ 19:09:35
URL: http://annigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0