Inte den har gangen

Nej, och sa var det andrade planer igen. Det blir inget Minneapolis for oss den har helgen. Jag pratade med min IEC och hon sa att enligt EF sa far vi inte aka sa langt utan en vuxen med oss. Jag ar sa otroligt besviken. Hade verkligen sett fram emot det i flera veckor. Jag tycker att det ar valdigt konstigt egentligen, jag menar, de lat mig flyga till Washington D.C. helt sjalv men jag far inte ta bilen med nagra kompisar? Visst, det ar fem timmar med bil dit, men vi skulle anda bo hon min vardmammas kompis. Jaja, jag far val hitta pa nagot annat den har helgen da. Men nu ska jag i alla fall lagga mig i sangen och titta pa Gossip Girl.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du och jag kan ju åka dit en annan gång Linnéa.

Ha det så kul ändå

2010-04-09 @ 12:02:19
Postat av: mamma

Hello darling! Ibland är livet sån´t! det går inte alltid på räls!! Roligt att läsa några rader från Dig. Vi längtar hela tiden...... hörs vi på söndag? kram mamma

2010-04-10 @ 08:35:46
Postat av: Sofia

Na men gud Linnea, varfor berattade du det for henne? Jag sager inte en sak till min baj-IEC xD haha, men du kommer dig nog dit nagon gang ska du se :)

2010-04-11 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0